Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 22-03-2017
Auteur: Marc Gerlings

Goudklompjes marketingactie voor Gold Rush

Goudklompjes marketingactie voor Gold Rush
Foto: Slagharen
Gister meldden we al het nieuws dat op 13 april de achtbaan Gold Rush opengaat in Slagharen. Afgelopen weekend is in de bouw het hoogste punt van 33 meter bereikt en tevens het laatste deel van de baan geplaatst. De achtbaan brengt bezoekers van 0 naar 95 kilometer per uur in drie lanceringen, waarvan twee vooruit en één achteruit. Tijdens de rit gaan bezoekers ook nog eens twee keer over de kop. De opening wordt gekoppeld aan een landelijke goudklompjes actie.

Vind jij het goud?
In de aanloop naar de opening roepen parkmascottes Randy & Rosie iedereen op om mee te zoeken naar ‘goudklompjes’ in alle Nederlandse provincies. Via de Facebook-pagina van Slagharen worden komende weken hints geplaatst die leiden naar de exacte locaties. De vinder kan samen met vijf andere personen genieten van een weekendverblijf in de nieuwe Raccoon Lodge.

Kijk voor meer informatie over de actis, hints en alle actievoorwaarden op www.slagharen.com/goudkoorts.
Trefwoorden: attractie, achtbaan, marketing, actiemarketing

CELTH



||| Nieuws |||

15/07/25
Laadnetwerk voor elektrische vliegtuigen naar Lelystad
Duurzame luchtvaartstartup NRG2fly heeft een investering opgehaald voor de uitrol van een laadnetwer...
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
15/07/25
Sal weer in winteraanbod Corendon
Touroperator Corendon voegt het Kaapverdische eiland Sal weer toe aan het winteraanbod. Vanaf november 2025 vliegen reizigers drie keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) met Corendon Dutch Airlines vanaf Amsterdam naar Sal.
15/07/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs stroomlijnt registratie tot leadgeneratie
Koninklijke Jaarbeurs bundelt haar krachten met het internationale eventmanagementplatform Visit by GES. Met deze stap brengt de Utrechtse evenementenorganisatie al haar registratie, ticketing, matchmaking en leadgeneratie onder in één centraal platform.
15/07/25
Prognose zomer 2025: toeristisch bezoek stijgt in regio's Veluwe, Arnhem en Rijk van Nijmegen
De zomer van 2025 brengt groei voor de regio’s Veluwe, Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Dat blijkt uit de nieuwste prognose van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.
14/07/25
Groene Hart Visie: Recreatie is geen bedreiging, maar een kans – mits goed georganiseerd
Het Groene Hart staat op scherp. In de nieuwste editie van het digitale magazine Groene Hart Visie wordt duidelijk dat recreatie in dit kwetsbare landschap niet alleen spanning oproept, maar ook richting kan geven.