Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 09-12-2016
Auteur: Marc Gerlings

Merken Louvre Hotel Group ontsloten voor 9 miljoen Chinezen

Merken Louvre Hotel Group ontsloten voor 9 miljoen Chinezen

Onlangs heeft Louvre Hotels Group een samenwerkingsverband getekend met het Chinese online booking-platform Travelzen. De hotels van Campanile, Kyriad en Golden Tulip zijn nu beschikbaar voor de ruim 9 miljoen online consumenten die jaarlijks hun verblijf boeken via de verschillende platformen van Travelzen. Louvre Hotels Group versterkt met deze samenwerking haar online aanwezigheid in Azië.


In totaal reisden zo’n 100 miljoen Chinezen in 2016 naar het buitenland, waaronder 9 miljoen zakelijke reizigers die via de platformen van Travelzen boekten. Travelzen is tevens de grootste vliegticket-outlet in China. Deze nieuwe groep Chinese reizigers is een veelbelovende markt voor Louvre Hotels Group. De op één na grootste hotelgroep van Europa stelt met deze samenwerking Chinese reizigers in staat haar hotels via de platformen van Travelzen te boeken en ook arrangementen van vlucht en hotel te combineren.


‘’Chinese zakenreizigers en toeristen zijn zeer online gericht en gebruiken specifieke boekings- en betaalkanalen. We streven ernaar om onze aanwezigheid en expertise te versterken op basis van de wensen en gebruiken van de Chinese gast. We hebben de beste partners nodig om aan de eisen van de sterk gedigitaliseerde Chinese economie te voldoen. Van pre-sales tot betaalmiddelen.’’Stelt Pierre-Frédéric Roulot, CEO van Louvre Hotels Group.


2x Campanile hotel per week open
Dit partnerschap sluit aan bij de vele initiatieven van de groep om haar aanwezigheid in Zuidoost Azië te versterken. Zo opende de groep in oktober van dit jaar haar eerste Campanile vestiging in Shanghai en is het van plan om in China de komende drie jaar elke week twee Campanile vestigingen te openen. Ook is de groep actief aan het ontwikkelen in de landen die door de Chinese toerist het meest bezocht worden, voornamelijk Zuid-Korea en Indonesië.

Topics:Horeca
Trefwoorden: hotel, online marketing, China

CELTH



||| Nieuws |||

18/07/25
Eerste 'surf-kas' zuivert Amsterdams kanaalwater
De Amsterdamse ontwerper Frederik van Os heeft een innovatieve manier bedacht om waterrecreatie te combineren met ecologisch herstel. Zijn project, de Surf Pill, is een drijvende ‘surf-kas’ die kanaalwater zuivert terwijl mensen erop kunnen surfen.
18/07/25
OECD prijst Nederlandse Landelijke Data Alliantie als inspirerend voorbeeld
De Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OECD) noemt de Nederlandse Landelijke Data Alliantie een inspirerend voorbeeld in haar recente rapport 'Using alternative data sources and tools to measure and monitor tourism.' De LDA wordt geprezen om haar innovatieve aanpak in het verzamelen, standaardiseren en delen van toerismedata.
18/07/25
Koelere bestemmingen populair bij last-minute zomervakanties
Nederlandse vakantiegangers die deze zomer nog snel een reis boeken, kiezen opvallend vaak voor koelere bestemmingen. Uit recente boekingsdata van reisorganisatie Riksja Travel blijkt dat 15% van de last-minuteaanvragen gericht is op landen als IJsland, Noorwegen, Schotland, Canada en de Azoren.
18/07/25
Hein Pasman wordt directeur Landschap Erfgoed Utrecht
Hein Pasman is met ingang van 1 juli jl. benoemd tot algemeen directeur van Landschap Erfgoed Utrecht. Pasman nam deze positie al enige maanden waar na het vertrek van de vorige directeur. De tijdelijke invulling is nu door de Raad van Toezicht omgezet in een permanente aanstelling.
17/07/25
Exclusief voor leden
Kom je in aanmerking voor regeling Kunst Erfgoed Festival?
Organiseer je een festival, biënnale/triënnale of vergelijkbaar evenement gericht op beeldende kunst en/of erfgoed? Of wil je beeldende kunst en/of erfgoed tonen binnen een andersoortige context, zoals een pop- of theaterfestival? Misschien kom je in aanmerking voor een bijdrage Kunst Erfgoed Festival van Mondriaan Fonds.
17/07/25
easyJet boekt sterke winstgroei in derde kwartaal 2025 en blijft optimistisch over toekomst
Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft in het derde kwartaal achter de rug met meer winst, capaciteit en bezetting.
16/07/25
Ga mee op inspiratiereis naar Montpellier – beleef de Europese recreatiesector van binnenuit
Van 3 t/m 6 november 2025 organiseert HISWA-RECRON samen met France-Compagnie opnieuw een unieke inspiratiereis voor recreatieprofessionals. Inmiddels hebben 23 ondernemers en managers uit de Nederlandse recreatiesector zich aangemeld voor deze exclusieve reis. Wil jij er ook bij zijn? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
16/07/25
Eerste podhotel van Nederland opent in hartje Den Haag
In het centrum van Den Haag is De Lola Podshotel officieel geopend, het eerste volwaardige podhotel van Nederland. Gevestigd in de voormalige Foodhallen aan de Haagsche Bluf, introduceert het hotel een innovatief slaapconcept met 80 compacte slaapunits.