Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 09-12-2016
Auteur: Marc Gerlings

Merken Louvre Hotel Group ontsloten voor 9 miljoen Chinezen

Merken Louvre Hotel Group ontsloten voor 9 miljoen Chinezen

Onlangs heeft Louvre Hotels Group een samenwerkingsverband getekend met het Chinese online booking-platform Travelzen. De hotels van Campanile, Kyriad en Golden Tulip zijn nu beschikbaar voor de ruim 9 miljoen online consumenten die jaarlijks hun verblijf boeken via de verschillende platformen van Travelzen. Louvre Hotels Group versterkt met deze samenwerking haar online aanwezigheid in Azië.


In totaal reisden zo’n 100 miljoen Chinezen in 2016 naar het buitenland, waaronder 9 miljoen zakelijke reizigers die via de platformen van Travelzen boekten. Travelzen is tevens de grootste vliegticket-outlet in China. Deze nieuwe groep Chinese reizigers is een veelbelovende markt voor Louvre Hotels Group. De op één na grootste hotelgroep van Europa stelt met deze samenwerking Chinese reizigers in staat haar hotels via de platformen van Travelzen te boeken en ook arrangementen van vlucht en hotel te combineren.


‘’Chinese zakenreizigers en toeristen zijn zeer online gericht en gebruiken specifieke boekings- en betaalkanalen. We streven ernaar om onze aanwezigheid en expertise te versterken op basis van de wensen en gebruiken van de Chinese gast. We hebben de beste partners nodig om aan de eisen van de sterk gedigitaliseerde Chinese economie te voldoen. Van pre-sales tot betaalmiddelen.’’Stelt Pierre-Frédéric Roulot, CEO van Louvre Hotels Group.


2x Campanile hotel per week open
Dit partnerschap sluit aan bij de vele initiatieven van de groep om haar aanwezigheid in Zuidoost Azië te versterken. Zo opende de groep in oktober van dit jaar haar eerste Campanile vestiging in Shanghai en is het van plan om in China de komende drie jaar elke week twee Campanile vestigingen te openen. Ook is de groep actief aan het ontwikkelen in de landen die door de Chinese toerist het meest bezocht worden, voornamelijk Zuid-Korea en Indonesië.

Topics:Horeca
Trefwoorden: hotel, online marketing, China

CELTH




||| Nieuws |||

14/08/25
Trend: Nederlanders zoeken vaker koelere destinaties op
Terwijl Nederland massaal op vakantie is, draait de ANWB Alarmcentrale op volle kracht. Halverwege het zomerseizoen heeft de ANWB Alarmcentrale al ruim 450.000 meldingen ontvangen van vakantiegangers in binnen- en buitenland. Op drukke dagen gaat het om zo’n 15.000 digitale meldingen en telefoontjes per dag. Opvallend is dat steeds meer pechhulpvragen komen uit Scandinavië, terwijl het aantal meldingen uit traditionele zonbestemmingen zoals Frankrijk en Italië achterblijft.
13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in het zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...