Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 14-11-2016
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?
Brabantse ondernemers in de gastvrijheidseconomie kunnen eenmalig gratis deelnemen aan een actie met Air Miles. Met hun aanbieding krijgen ze een eigen bestelpagina op www.airmilieskaartjes.nl en liften mee op de exposure van Air Miles die in week 51 een nieuwsbrief naar 300.000 spaarders stuurt met de Brabantse uitjes. Hiermee kunnen Brabantse ondernemers een nieuw publiek bereiken. Dat heeft Visit Brabant afgesproken met Air Miles.


Air Miles is met ruim 4 miljoen spaarders het grootste spaarprogramma van Nederland. In week 51 stuurt Air Miles naar maar liefst 300.000 spaarders een nieuwsbrief die specifiek gericht is op het verzilveren van Air Miles bij Brabantse uitjes. Air Miles, Ticketsplus (platform voor bedrijven in de leisure-, hospitality- en entertainmentindustrie) en VisitBrabant bieden je de mogelijkheid opgenomen te worden in het grootste spaarprogramma van Nederland met een Voordeelvoucher.


Gratis deelname

Relaties van VisitBrabant, kunnen eenmalig gratis aan de Brabantcampagne deelnemen. Deelnamekosten bedragen normaal € 495,-. Visit Brabant wil met deze actie meer gasten naar Brabant halen. Aanmelden moet voor 21 november 2016.


Vier redenen om deel te nemen

  1. Bereik de 4 miljoen Air Miles spaarders en nieuwe klanten buiten Brabant
  2. Profiteer van Air Miles' bekendheid en communicatiecampagne inzet in week 51
  3. Krijg een eigen bestelpagina op http//www.airmileskaartjes.nl
  4. Geen verkoopcommissie, consument betaalt namelijk direct aan de kassa!

Zeven voorwaarden

  1. Biedt een boekbaar uitje in Noord-Brabant
  2. De Voordeelvoucher moet een korting bieden van 20% of meer
  3. De Voordeelvoucher is heel 2017 inwisselbaar
  4. De Voordeelvoucher is niet stapelbaar of geldig i.c.m. andere acties
  5. Eén voucher inwisselbaar per entreeticket (per persoon)
  6. Geen extra commissieafdracht of administratieve afhandeling
  7. Je betaalt geen deelnamekosten voor de campagne (normaal € 495,-)

Wat krijg je terug?

  1. Digitale e-mailing m.b.t. Brabant-actie in week 51, oplage 300.000
  2. Actiebanner op Airmiles.nl en Airmileskaartjes.nl
  3. Social media inzet
  4. Opname in Air Miles app
  5. 130.000 push berichten uitgezet via Air Miles app

Inschrijven of vragen?

Ticketsplus en VisitBrabant brengen deze speciale actie onder de aandacht bij Brabantse leisureondernemers. Doel: meer en nieuw publiek naar Brabantse uitjes. Ticketsplus coördineert de campagne en beantwoordt graag je vragen. Neem voor 21 november contact op met Ticketsplus via 076-5141242 of rick@ticketsplus.nl

Trefwoorden: dagrecreatie, noord-brabant, acties, kortingsacties, airmiles

CELTH



||| Nieuws |||

14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.
14/07/25
Groene Hart Visie: Recreatie is geen bedreiging, maar een kans – mits goed georganiseerd
Het Groene Hart staat op scherp. In de nieuwste editie van het digitale magazine Groene Hart Visie wordt duidelijk dat recreatie in dit kwetsbare landschap niet alleen spanning oproept, maar ook richting kan geven.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
14/07/25
850 vrijwilligers klaar voor wandelaars Vierdaagse
Opnieuw staan ruim 850 vrijwilligers van het Rode Kruis klaar om wandelaars te helpen op de 107de Nijmeegse 4Daagse. Bijna 400 blaarbehandelaars zullen de komende dagen duizenden blaarbehandelingen uitvoeren, met maar één doel: zorgen dat zoveel mogelijk wandelaars de finish halen.
11/07/25
De fuik van nepadvertenties voor vakanties
Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
11/07/25
Bosbranden en hitte in zuidelijk Europa
Het Rode Kruis waarschuwt vakantiegangers die dit weekend naar zuidelijk Europa trekken. De hulporganisatie roept mensen op om goed voorbereid met vakantie te gaan. Met flinke bosbranden en zeer hoge temperaturen in Frankrijk, Spanje, Griekenland en Turkije ligt een noodsituatie deze zomer op de loer.
10/07/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent grootste attractie ooit: De Windjager
Madurodam in Den Haag heeft vandaag haar nieuwste en grootste overdekte attractie geopend: De Windjager. Deze innovatieve dark ride laat bezoekers op meeslepende wijze ervaren hoe Nederland al eeuwenlang de kracht van de wind benut.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.