Geplaatst op: 14-11-2016
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?
Brabantse ondernemers in de gastvrijheidseconomie kunnen eenmalig gratis deelnemen aan een actie met Air Miles. Met hun aanbieding krijgen ze een eigen bestelpagina op www.airmilieskaartjes.nl en liften mee op de exposure van Air Miles die in week 51 een nieuwsbrief naar 300.000 spaarders stuurt met de Brabantse uitjes. Hiermee kunnen Brabantse ondernemers een nieuw publiek bereiken. Dat heeft Visit Brabant afgesproken met Air Miles.


Air Miles is met ruim 4 miljoen spaarders het grootste spaarprogramma van Nederland. In week 51 stuurt Air Miles naar maar liefst 300.000 spaarders een nieuwsbrief die specifiek gericht is op het verzilveren van Air Miles bij Brabantse uitjes. Air Miles, Ticketsplus (platform voor bedrijven in de leisure-, hospitality- en entertainmentindustrie) en VisitBrabant bieden je de mogelijkheid opgenomen te worden in het grootste spaarprogramma van Nederland met een Voordeelvoucher.


Gratis deelname

Relaties van VisitBrabant, kunnen eenmalig gratis aan de Brabantcampagne deelnemen. Deelnamekosten bedragen normaal € 495,-. Visit Brabant wil met deze actie meer gasten naar Brabant halen. Aanmelden moet voor 21 november 2016.


Vier redenen om deel te nemen

  1. Bereik de 4 miljoen Air Miles spaarders en nieuwe klanten buiten Brabant
  2. Profiteer van Air Miles' bekendheid en communicatiecampagne inzet in week 51
  3. Krijg een eigen bestelpagina op http//www.airmileskaartjes.nl
  4. Geen verkoopcommissie, consument betaalt namelijk direct aan de kassa!

Zeven voorwaarden

  1. Biedt een boekbaar uitje in Noord-Brabant
  2. De Voordeelvoucher moet een korting bieden van 20% of meer
  3. De Voordeelvoucher is heel 2017 inwisselbaar
  4. De Voordeelvoucher is niet stapelbaar of geldig i.c.m. andere acties
  5. Eén voucher inwisselbaar per entreeticket (per persoon)
  6. Geen extra commissieafdracht of administratieve afhandeling
  7. Je betaalt geen deelnamekosten voor de campagne (normaal € 495,-)

Wat krijg je terug?

  1. Digitale e-mailing m.b.t. Brabant-actie in week 51, oplage 300.000
  2. Actiebanner op Airmiles.nl en Airmileskaartjes.nl
  3. Social media inzet
  4. Opname in Air Miles app
  5. 130.000 push berichten uitgezet via Air Miles app

Inschrijven of vragen?

Ticketsplus en VisitBrabant brengen deze speciale actie onder de aandacht bij Brabantse leisureondernemers. Doel: meer en nieuw publiek naar Brabantse uitjes. Ticketsplus coördineert de campagne en beantwoordt graag je vragen. Neem voor 21 november contact op met Ticketsplus via 076-5141242 of rick@ticketsplus.nl

Trefwoorden: dagrecreatie, noord-brabant, acties, kortingsacties, airmiles

CELTH



||| Nieuws |||

05/12/25
Exclusief voor leden
Vaak problematische schuldenlast bij recreatie maar horeca heeft het zwaarder
Bijna 7 procent van de bedrijven beoordeelt in november 2025 de eigen schulden als problematisch, nagenoeg evenveel als een jaar eerder. Maar in sport, cultuur en recreatie ligt dat percentage op 11,6% blijkt uit data van CBS. Echt zwaar heeft de horeca, met 20%.
05/12/25
TerSpegelt verbetert luxe plekken voor gezinnen
Camping TerSpegelt gaat na de vernieuwing van het centrumgebouw door met de verbetering van kampeerplaatsen voor gezinnen.
04/12/25
Exclusief voor leden
Hoge boetes voor inzet vreemdelingen bij GP Zandvoort
Een uitzendbureau uit Rotterdam heeft vorig jaar tijdens de Dutch Grand Prix in Zandvoort 60 vreemde...
03/12/25
Zakelijk leasen voor kleine ondernemers
Als ondernemer in de toerisme en recreatiesector ben je altijd in beweging. Je bezoekt nieuwe locaties, hebt afspraken met partners of bent onderweg naar een evenement dat je organiseert. De vrijheid om te gaan en staan waar je wilt, is direct verbonden met het succes van je bedrijf. Goede mobiliteit is dan ook geen luxe, maar een absolute noodzaak.
03/12/25
Adam Butler merkregisseur Twente
Nieuwe Merkregisseur Twente is Adam Butler (34). Butler kwam op 27 oktober in dienst bij Twente Marketing. Met zijn achtergrond in merkstrategie en storytelling gaat hij aan de slag om het merk Twente verder te versterken en samen met partners het regionale verhaal nóg herkenbaarder en krachtiger neer te zetten.
03/12/25
Combinatie vliegreizen Azië met Asia Pass
Luchtvaartmaatschappij Emirates introduceert de Emirates Asia Pass. Dit is een nieuwe flexibele manier om meerdere bestemmingen in Zuidoost-Azië te ontdekken. Met één boeking kunnen reizigers hun eigen route uitstippelen.
03/12/25
BillyBird exploiteert openluchtzwembad Het Run tot 2030
BillyBird heeft de Europese openbare aanbesteding voor de exploitatie van openluchtzwembad Het Run in Drunen gewonnen. Daarmee blijft BillyBird, dat het zwembad al sinds 2019 beheert, ook de komende jaren verantwoordelijk voor de exploitatie.
02/12/25
Licht dalende groei horecaomzet
De omzet van de horeca groeide in het derde kwartaal van 2025 met 3,3 procent ten opzichte van het derde kwartaal van 2024, meldt het CBS. De omzet van horeca in logiesverstrekking lag maar 0,7 procent hoger.

||| Agenda |||

07/01/26 t/m 08-01-26
07/01/26 t/m 08-01-26: Travel Trade Days 2026
De Travel Trade Days zijn kennis- en netwerkdagen voor de professionele reisbranche in de Benelux. G...
08/01/26 t/m 11-01-26
08/01/26 t/m 11-01-26: Vakantiebeurs 2026 - De wereld aan je voeten
De wereld ligt aan je voeten op Vakantiebeurs. Proef nieuwe smaken, ontmoet reizigers met bijzondere...
27/01/26 t/m 30-01-26
27/01/26 t/m 30-01-26: ENTER2026 eTourism Conference
De Breda University of Applied Sciences organiseert in januari 2026 de ENTER2026 eTourism Conference...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...
22/04/26 t/m 23-04-26
22/04/26 t/m 23-04-26: Independent Hotel Show Amsterdam
A firm fixture in the calendar of independent hoteliers and industry professionals alike, the show p...