Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 14-11-2016
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?

Welke Brabantse ondernemers doen mee met Air Miles actie?
Brabantse ondernemers in de gastvrijheidseconomie kunnen eenmalig gratis deelnemen aan een actie met Air Miles. Met hun aanbieding krijgen ze een eigen bestelpagina op www.airmilieskaartjes.nl en liften mee op de exposure van Air Miles die in week 51 een nieuwsbrief naar 300.000 spaarders stuurt met de Brabantse uitjes. Hiermee kunnen Brabantse ondernemers een nieuw publiek bereiken. Dat heeft Visit Brabant afgesproken met Air Miles.


Air Miles is met ruim 4 miljoen spaarders het grootste spaarprogramma van Nederland. In week 51 stuurt Air Miles naar maar liefst 300.000 spaarders een nieuwsbrief die specifiek gericht is op het verzilveren van Air Miles bij Brabantse uitjes. Air Miles, Ticketsplus (platform voor bedrijven in de leisure-, hospitality- en entertainmentindustrie) en VisitBrabant bieden je de mogelijkheid opgenomen te worden in het grootste spaarprogramma van Nederland met een Voordeelvoucher.


Gratis deelname

Relaties van VisitBrabant, kunnen eenmalig gratis aan de Brabantcampagne deelnemen. Deelnamekosten bedragen normaal € 495,-. Visit Brabant wil met deze actie meer gasten naar Brabant halen. Aanmelden moet voor 21 november 2016.


Vier redenen om deel te nemen

  1. Bereik de 4 miljoen Air Miles spaarders en nieuwe klanten buiten Brabant
  2. Profiteer van Air Miles' bekendheid en communicatiecampagne inzet in week 51
  3. Krijg een eigen bestelpagina op http//www.airmileskaartjes.nl
  4. Geen verkoopcommissie, consument betaalt namelijk direct aan de kassa!

Zeven voorwaarden

  1. Biedt een boekbaar uitje in Noord-Brabant
  2. De Voordeelvoucher moet een korting bieden van 20% of meer
  3. De Voordeelvoucher is heel 2017 inwisselbaar
  4. De Voordeelvoucher is niet stapelbaar of geldig i.c.m. andere acties
  5. Eén voucher inwisselbaar per entreeticket (per persoon)
  6. Geen extra commissieafdracht of administratieve afhandeling
  7. Je betaalt geen deelnamekosten voor de campagne (normaal € 495,-)

Wat krijg je terug?

  1. Digitale e-mailing m.b.t. Brabant-actie in week 51, oplage 300.000
  2. Actiebanner op Airmiles.nl en Airmileskaartjes.nl
  3. Social media inzet
  4. Opname in Air Miles app
  5. 130.000 push berichten uitgezet via Air Miles app

Inschrijven of vragen?

Ticketsplus en VisitBrabant brengen deze speciale actie onder de aandacht bij Brabantse leisureondernemers. Doel: meer en nieuw publiek naar Brabantse uitjes. Ticketsplus coördineert de campagne en beantwoordt graag je vragen. Neem voor 21 november contact op met Ticketsplus via 076-5141242 of rick@ticketsplus.nl

Trefwoorden: dagrecreatie, noord-brabant, acties, kortingsacties, airmiles

CELTH




||| Nieuws |||

11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...