Geplaatst op: 05-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Programma Leisure Business Days in Venray definitief

Programma Leisure Business Days in Venray definitief

Sinds het voorjaar van 2016 werd gewerkt aan het programma van sprekers en stands voor het vakevenement Leisure Business Days. De beursorganisatie meldt dat het programma definitief is vastgesteld. Alle nationale en internationale sprekers voor het tweedaagse congres Leisure Business Days op 5 en 6 oktober 2016 in Evenementenhal Venray zijn bekend. Zij geven presentaties over projecten die binnensteden, parken en evenementen op de kaart hebben gezet. Daarnaast breidt het congres uit met een bruisende feestavond.


Het congres voor de dagrecreatie telt een flink aantal gerenommeerde sprekers uit binnen- en buitenland, als Charles Read van Blooloop, Paddy Dunning van ‘The Gaint’, Pierre-Camille Buffard van het Franse Indoor Parcs, Asko Alanen van Lappset, Helmut Wachowiak (CentrO Oberhausen), Erik Struijlaart van G32 Stedennetwerk en Tanya Griffiths van Kay Elliot Architects.


Van concept tot experience
Onderwerpen en thema’s als Customer Relationship Management, virtual reality, conceptontwikkeling, branding, citymarketing, ‘vastgoed en marketing’ en de ‘experience economy’ worden belicht op dit congres.


Twee dagen twee thema’s

Op de eerste dag is het kennisprogramma van Leisure Business Days gefocust op ‘innovatie en inspiratie’, onder de noemer Leisure Factory of Inspiration. Op dag twee is het thema ‘Leisure & Retail’, waarbij creatieve en kansrijke leisure oplossingen voor de revitalisering van binnensteden en winkelcentra centraal staan. Het volledige programma met alle sprekers en onderwerpen is te vinden op www.leisurebusinessdays.com.

Kennismarkt en avondprogramma met dinershow
Aansluitend op dag één vindt er een bruisende feestavond plaats met veel entertainment, zoals een lichtshow, dj’s en een sprookjesachtige show. Ook is er gedurende het congres een kennismarkt waar verschillende partners werkzaam in de dagrecreatiebranche, retail, horeca en vastgoed zich presenteren. Geïnteresseerden die ook als partner aanwezig willen zijn op de kennismarkt, kunnen hun stand boeken via www.leisurebusinessdays.com.

Online kaartverkoop congres
Kaarten voor het congres zijn inmiddels te bestellen viawww.leisurebusinessdays.com. Er zijn verschillende tickets te bestellen. Zo is er een congrespas voor toegang tot beide dagen inclusief feestavond. Maar er zijn ook tickets voor één specifieke dag te bestellen of alleen een ticket voor de feestavond. Alle prijzen zijn ook te vinden op de website.
Trefwoorden: leisure, experience, innovatie

Reacties:

  • Nog geen reacties aanwezig.

Plaats een reactie:

Naam:Verplicht
E-mailadres:Verplicht
Bericht:Verplicht
 

Reload Image


 

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
10/07/18
Gastvrijheidssector: katalysator voor ontwikkeling
"Kamer denkt over glas wijn bij de kapper”, zo luidde de kop bij het NOS deze week. Een slijt...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

29/01/21
Horeca is klaar voor verantwoorde opening
Nederland zit door de huidige lockdown voorlopig tot 9 februari economisch op slot. Volgens een inte...
24/12/20
Fijne feestdagen en een voorspoedig 2021
De vrijetijdssector heeft een ongekend jaar achter de rug. De COVID-19-pandemie is na de Tweede Wereldoorlog de meest ingrijpende gebeurtenis die we met z’n allen meemaken. Een jaar met vrijheidsbeperkingen, naasten die we niet konden zien of ons zijn ontvallen, ongelofelijk veel psychisch en medisch leed, maar ook hoop, veerkracht en saamhorigheid.
26/11/20
Blijvend investeren in de vrijetijdssector is essentieel: zonder bezoekers geen herstel!
Heel ondernemend Utrecht wordt getroffen door de coronamaatregelen. De cultuur-, evenementen-, horec...
25/11/20
Trendzz For You biedt totaaloplossing voor souvenirs aan Landal GreenParks
Trendzz For You verzorgt vanaf 1 januari 2021 de souvenirs, gift-artikelen en ansichtkaarten bij Lan...
25/11/20
ACM publiceert vuistregels voor online platformen
De platformeconomie groeit. Consumenten kopen en handelaren verkopen steeds meer via online platform...
24/11/20
Verbrede Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL Q4 2020) van start
Alle mkb-ondernemers die in het laatste kwartaal van 2020 direct of indirect geraakt worden door de ...
09/10/20
Pintransacties in vrijetijdssector lopen hard terug
De recente maatregelen om het coronavirus terug te dringen hebben duidelijk effect op de economie.Dat zien we het duidelijkst in de vrijetijdsbranche.
24/09/20
Helft minder passanten in binnensteden en winkelcentra
Het is in winkelcentra nog steeds veel minder druk van voor corona. Maar de verschillen tussen de centra zijn groot. Waardoor wordt dat veroorzaakt?