Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 22-08-2016
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Wat maakt een digitaal magazine de moeite waard?

Wat maakt een digitaal magazine de moeite waard?

Je kunt als VVV een digitaal magazine uitgeven of je kunt een heel goed digitaal magazine maken. Dat laatste hebben ze op Texel gedaan. Editie zes zag vorige week het levenslicht en ook in deze editie laten markante Texelaars het eiland van een onverwachte kant zien.


Met het digitale magazine van VVV Texel beleef je hun verhalen in woord en beeld mee. In de nieuwe editie van De Texelaar alle aandacht voor stuntende kitesurfers, een creatieve strandjutter, een bevlogen imker én de kapitein van het nieuwe vlaggenschip van TESO, de Texelstroom.


De Texelaar verschijnt minimaal drie keer per jaar, wordt naar 50.000 lezers verstuurd en is in het Nederlands en Duits te lezen op www.texelaar.nl en www.texelaar.de. VVV Texel is de eerste VVV die een digitaal magazine uitgeeft.


En wat maakt dit digitaal magazine dan zo de moeite waard? Ten eerste is hier geen tijdschrift gemaakt dat naar het digitale domein is gebracht. In de Texelaar zie je echt dat hier het uitgangspunt het digitale platform is geweest. Grote mooie foto’s, veel geïntegreerde beeldvullende films die direct gaan lopen, eerlijke verhalen van echte Texelaars, een heldere navigatie aan de zijkant en een directe mogelijkheid om een vakantiewoning te boeken. Dit is duidelijk geen blaadje dat op een achternamiddag in elkaar is gezet op basis van beschikbaar materiaal. Aan de Texelaar werkt een team van professionele filmers, vormgevers, fotografen en redacteuren en dat zie je!

Link: http://www.texelaar.nl/6#
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, contentmarketing

CELTH



||| Nieuws |||

17/07/25
Exclusief voor leden
Kom je in aanmerking voor regeling Kunst Erfgoed Festival?
Organiseer je een festival, biënnale/triënnale of vergelijkbaar evenement gericht op beeldende kunst en/of erfgoed? Of wil je beeldende kunst en/of erfgoed tonen binnen een andersoortige context, zoals een pop- of theaterfestival? Misschien kom je in aanmerking voor een bijdrage Kunst Erfgoed Festival van Mondriaan Fonds.
17/07/25
easyJet boekt sterke winstgroei in derde kwartaal 2025 en blijft optimistisch over toekomst
Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft in het derde kwartaal achter de rug met meer winst, capaciteit en bezetting.
16/07/25
Ga mee op inspiratiereis naar Montpellier – beleef de Europese recreatiesector van binnenuit
Van 3 t/m 6 november 2025 organiseert HISWA-RECRON samen met France-Compagnie opnieuw een unieke inspiratiereis voor recreatieprofessionals. Inmiddels hebben 23 ondernemers en managers uit de Nederlandse recreatiesector zich aangemeld voor deze exclusieve reis. Wil jij er ook bij zijn? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
16/07/25
Eerste podhotel van Nederland opent in hartje Den Haag
In het centrum van Den Haag is De Lola Podshotel officieel geopend, het eerste volwaardige podhotel van Nederland. Gevestigd in de voormalige Foodhallen aan de Haagsche Bluf, introduceert het hotel een innovatief slaapconcept met 80 compacte slaapunits.
16/07/25
Exclusief voor leden
Hoe gaat Nederland last minute op vakantie?
Een deel van de vakantiegangers hoopt op een last minute. Maar wat weten we eigenlijk van ze? Wat voor type vakantie boeken ze, waar vertrekken ze en hoeveel zijn ze bereid te betalen. De VakantieDiscounter dook in haar data en komt met interessante bevindingen. We zetten ze in 6 punten op een rijtje.
16/07/25
Exclusief voor leden
Dagattracties kunnen sleutelrol spelen in verduurzaming reisgedrag
Dagattracties zoals pretparken, dierentuinen en musea kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan duurzamer reisgedrag van hun bezoekers. Dat blijkt uit een onderzoek van reizigersvereniging Rover.
16/07/25
Merlin investeert 70 miljoen pond in ruimtevaartthema
Merlin Entertainment heeft op 15 juli de eerste details onthuld van het ruimtevaartthema dat wordt ontwikkeld in LEGOLAND Resorts in Florida en Californië, met onder meer indoor achtbanen.
16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.