Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 19-05-2016
Auteur: Marc Gerlings

Marketingactie Corendon: 100 personen proefslapen op Ibiza

Marketingactie Corendon: 100 personen proefslapen op Ibiza
Operator Corendon zet op een vrolijke manier het nieuwe hotel op Ibiza in de markt. De locatie biedt plek om 100 mensen te laten proefslapen. Een weekendje gratis naar Ibiza. Ook de vlucht is gratis. Dat zal heel wat posts online opleveren. Slim en een vrolijke introductie.

Reisorganisatie en luchtvaartmaatschappij Corendon opent eind juni de deuren van haar eigen Marble Stella Maris hotel op Ibiza; een 4-sterrenresort met een Personal All Inclusive concept. Voordat het hotel echt opengaat zal er eerst nog een grondige inspectie plaatsvinden. In het weekend van 10 tot en met 12 juni 2016 laat Corendon maar liefst 100 proefslapers invliegen.

Uslu: "Alle facetten testen”
Corendon founder Atilay Uslu: "Voordat we het hotel openstellen voor betalende klanten willen we dat alle facetten van het hotel getest zijn. Van hotelkamer tot zwembaden, de ligbedjes, hapjes en drankjes, de lobby en receptie. En wie kan ons nieuwe hotel nu beter beoordelen dan mijn eigen Corendon klanten? Zij kunnen mij precies vertellen of dat wat wij met ons nieuwe hotel willen bieden ook zo door hen ervaren wordt.”

Vol programma met treasurehunt en Najib Amhali
De proefslapers vertrekken op vrijdagmiddag 10 juni met een speciaal gecharterd Corendon toestel richting Ibiza en verblijven 3 dagen en 2 nachten in het hotel. Ze hebben dus alle gelegenheid het hotel en de faciliteiten aan een grondige inspectie te onderwerpen, onder andere met een treasurehunt die Corendon op zaterdag organiseert. Naast het testen is er uiteraard ook gelegenheid om wat van het prachtige en populaire vakantie-eiland te zien. Op de zaterdagavond staat bovendien het grand openingsfeest gepland met optredens van onder andere verschillende DJ’s en cabaretier Najib Amhali. Zondag is er alle ruimte om uit te slapen en te relaxen en zo het ultieme Ibiza gevoel te beleven. Zondagavond worden alle proefslapers weer naar Schiphol teruggevlogen.
Trefwoorden: reizen, Ibiza, marketing, introductie, hotel, resort

CELTH




||| Nieuws |||

06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.
05/08/25
CampSolutions neemt Tent2 over en versterkt positie in glampingmarkt
CampSolutions heeft Tent2 overgenomen, een specialist in innovatieve tentoplossingen. Met deze strategische stap verstevigt CampSolutions haar positie als marktleider in hoogwaardige en duurzame outdoor accommodaties, zowel in Nederland als internationaal.
05/08/25
Tienduizend hotels starten massaclaim tegen Booking.com
Meer dan tienduizend hotels uit 25 Europese landen hebben zich verenigd in een massaclaim tegen hotelplatform Booking.com. De actie is geïnitieerd door Hotrec, de Europese koepelorganisatie voor de horeca, en wordt gesteund door onder andere Koninklijke Horeca Nederland (KHN).
05/08/25
Schiphol blijft koploper in Nederland en tweede in EU
In het tweede kwartaal van 2025 reisden bijna 21 miljoen luchtvaartpassagiers van en naar de vijf nationale luchthavens in Nederland. Dat is een stijging van 3,1 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2024, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
05/08/25
Efteling Grand Hotel opent: een nieuwe standaard in gastbeleving
Met de opening van het Efteling Grand Hotel zet de Efteling een grote stap richting haar ambitie om uit te groeien tot een internationale en meerdaagse bestemming. Het hotel, gelegen binnen de parkgrenzen, biedt een ongeëvenaarde combinatie van luxe, beleving en comfort.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...