Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 23-02-2016

VVV ’s-Hertogenbosch voortaan iedere zondag geopend

VVV ’s-Hertogenbosch voortaan iedere zondag geopend
VVV ’s-Hertogenbosch is tegenwoordig elke zondag geopend van 13.00-17.00 uur. Vanwege verwachte toename van (inter)nationale bezoekersstromen kunnen bezoekers nu ook op zondag terecht in het bezoekerscentrum aan de Markt 77 in ’s-Hertogenbosch.


Met de opening van de tentoonstelling ‘Jheronimus Bosch - Visioenen van een genie’ en alle andere bijzondere activiteiten die in 2016 in de stad plaatsvinden, wordt verwacht dat de stad veel extra bezoekers zal trekken. Om hierop in te kunnen spelen en om bezoekers een warm welkom te bieden, zal VVV ’s-Hertogenbosch voortaan iedere zondag de deuren van het bezoekerscentrum openen.


Loungehoek

De warme huiskamer van de stad biedt volop inspiratie voor een goede start van elke citytrip. Bovendien heeft VVV ’s-Hertogenbosch sinds kort een heerlijke loungehoek, waar bezoekers even tot rust kunnen komen. De gastheren- en vrouwen in het bezoekerscentrum verstrekken informatie over stadsactiviteiten rondom Bosch500, bijzondere locaties en fiets- of wandeltochten. Voor het complete overzicht van activiteiten en actuele informatie over de stad en Bosch500 kunnen bezoekers ook terecht op www.bezoekdenbosch.nl.


Samenwerking met vrijwilligersprojectteam

VVV ’s-Hertogenbosch heeft gastheerschap hoog in het vaandel staan. Er is een intensieve samenwerking met het Bosch500 Vrijwilligersprojectteam. Het Bosch500 projectteam geeft sturing aan ruim 350 gastheren en -vrouwen; zij vormen het eerste aanspreekpunt en zijn het gezicht van de stad voor bezoekers en toeristen. De samenwerking zorgt ervoor dat alle betrokken partijen tijdig en volledig op de hoogte zijn van bezienswaardigheden, evenementen en andere activiteiten die gedurende het Bosch500 jaar georganiseerd worden. Samen zorgen we voor een warm welkom in de Meest Gastvrije Stad van Nederland.

Trefwoorden: marketing, vvv, noord-brabant

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH




    ||| Nieuws |||

    11/08/25
    Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
    Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
    06/08/25
    Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
    In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
    06/08/25
    Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
    Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
    05/08/25
    Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
    Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
    05/08/25
    Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
    Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.
    05/08/25
    CampSolutions neemt Tent2 over en versterkt positie in glampingmarkt
    CampSolutions heeft Tent2 overgenomen, een specialist in innovatieve tentoplossingen. Met deze strategische stap verstevigt CampSolutions haar positie als marktleider in hoogwaardige en duurzame outdoor accommodaties, zowel in Nederland als internationaal.
    05/08/25
    Tienduizend hotels starten massaclaim tegen Booking.com
    Meer dan tienduizend hotels uit 25 Europese landen hebben zich verenigd in een massaclaim tegen hotelplatform Booking.com. De actie is geïnitieerd door Hotrec, de Europese koepelorganisatie voor de horeca, en wordt gesteund door onder andere Koninklijke Horeca Nederland (KHN).
    05/08/25
    Schiphol blijft koploper in Nederland en tweede in EU
    In het tweede kwartaal van 2025 reisden bijna 21 miljoen luchtvaartpassagiers van en naar de vijf nationale luchthavens in Nederland. Dat is een stijging van 3,1 procent ten opzichte van dezelfde periode in 2024, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

    ||| Agenda |||

    27/08/25
    27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
    Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
    03/09/25 t/m 07-09-25
    03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
    In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
    11/09/25
    11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
    Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
    22/09/25
    22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
    De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
    01/10/25
    01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
    Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...