Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-01-2016

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: 1 op 1 marketing

NRIT-CELTH Ontbijtsessie: 1 op 1 marketing

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen met zich mee! De trend die het aankomende jaar zeker mogelijkheden biedt, is de groei van online marketing. Het ontwikkelen van een goede digitale marketingstrategie is onmisbaar om je doelgroep online te verleiden voor jou te kiezen.


Het begin van 2016 is dus een mooi moment om met een frisse blik naar je digitale marketingstrategie te kijken. Om deze reden organiseert NRIT Media in samenwerking met Centre of Expertise; leisure, tourism & hospitality (CELTH) op donderdag 28 januari een interactieve ontbijtsessie over gepersonaliseerde marketing via je fanbase!


Peter Sprenger, CEO Techonomy, is dé specialist op dit gebied en vertelt je tijdens deze ontbijtsessie alles over de beginselen van het ontwikkelen van een nieuwe digitale marketingstrategie. Tips en adviezen worden je aangereikt over de zin en onzin van data, maar vooral ook over hoe data in te zetten in je marketingcommunicatie. Lees hier ook zijn blog ‘Person-to-person is de nieuwe marketing formule’. 


Naast de belangrijke rol die social media speelt in het verzamelen van data, is social media ook belangrijk voor de reputatie van je organisatie. Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media NHTV Breda, presenteert zijn onderzoeksresultaten over het verbeteren van de reputatie van je organisatie door het goed inzetten van social media. Bekijk het definitieve programma online.


De vier redenen waarom je dit unieke ontbijt niet mag missen:

  • het momentum van professionalisering is nu
  • je concurrenten zijn er volop mee bezig
  • topspreker, die zijn kennis vanuit sport nu inzet voor de toeristische en vrijetijdssector
  • kleine groep, dus alle ruimte om jouw vragen te stellen

Weet jij van 2016 een succes maken? De ontbijtsessie wordt slechts één keer aangeboden. Mis deze unieke kans niet en schrijf nu in! 


Wij ontvangen je graag om 7.30 uur bij Bilderberg Hotel de Klepperman te Hoevelaken voor het ontbijt. Het inhoudelijk programma start om 8.00 uur.

Topics:Marketing

CELTH



||| Nieuws |||

06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
06/06/25
Exclusief voor leden
JetCamp maakt duurzaamheidslabels voor Europese campings inzichtelijk
Steeds meer vakantiegangers kiezen bewust voor duurzame vakanties, maar wat betekent het eigenlijk als een camping ‘duurzaam’ is? JetCamp, het grootste zoek- en boekingsplatform voor Europese campings, brengt daar nu helderheid in. Het platform vermeldt voortaan bij steeds meer campings welke internationale duurzaamheidslabels zij voeren, zoals Green Key, EcoCamping, EU Ecolabel en ISO 14001.
06/06/25
Exclusief voor leden
Waar gaan Nederlanders met Pinksteren naar toe? Booking.com ziet opmerkelijke bestemmingen in top 10
Naar welke binnen- en buitenlandse bestemmingen reizen Nederlanders met de Pinksterdagen? Booking.com maakt drie top tien lijstjes met opmerkelijke bestemmingen. En ook op accommodatietype zien we een bijzondere top 5.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
06/06/25
Exclusief voor leden
Nederlandse campingprijzen blijven relatief stabiel ten opzichte van Europa
Kamperen in Nederland is dit jaar gemiddeld 5% duurder geworden, blijkt uit de jaarlijkse inventarisatie van campingspecialist ACSI. Daarmee blijft de prijsstijging in eigen land onder het Europese gemiddelde. De sterkste prijsstijgingen zijn te zien in Kroatië en Noorwegen.
05/06/25
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking Unseen en Art Rotterdam
De dertiende editie van fotografiebeurs Unseen, nu als onderdeel van Art Rotterdam, vindt eind maart 2026 plaats; dus niet, als eerder aangekondigd door de organisatie, komende september in de Amsterdamse NDSM Loods.
05/06/25
Wereldwijde luchtvaart in 2025: herstel, groei en nieuwe uitdagingen
Volgens de nieuwste Global Outlook van IATA (juni 2025) zijn de vooruitzichten voor het passagiersvervoer door de lucht positief, maar niet zonder uitdagingen. Terwijl de vraag naar vliegreizen wereldwijd toeneemt, worstelt de sector met capaciteitsbeperkingen, veranderend reizigersgedrag en de noodzaak tot verduurzaming.
05/06/25
European Running Championships 2029 in Utrecht
Op World Running Day (4 juni) kwam mooi nieuws van European Athletics naar buiten. Utrecht wordt gastheer van de derde editie van de Europese Kampioenschappen Hardlopen, die in mei 2029 plaatsvinden.

||| Agenda |||

10/06/25
10/06/25 t/m 10-06-25: Online sessie: Handreiking ‘Gedragsstrategie honden aanlijnen’?
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...