Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 21-12-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Nieuwe campagne met een knipoog van D-reizen

Nieuwe campagne met een knipoog van D-reizen
Bij D-reizen zijn ze al volop met de zomer 2016 bezig. Het bedrijf liet Roorda Reclamebureau een nieuwe commercial maken. Je druk maken om …niks. Vanuit die gedachte pakt D-reizen groots uit met een nieuwe, multimediale campagne.

Met 50 jaar aan ervaring weet D-reizen inmiddels behoorlijk goed wat de Nederlandse vakantieganger wil. Een goed verzorgde vakantie natuurlijk. Maar Nederlanders blijven Nederlanders. Dus er is altijd iets om je druk over te maken. Zelfs als alles tot in de puntjes is geregeld. ‘First World Problems’ noemen ze dat. 

First World Problems
In de commercial zien we de ‘First World Problems’ van Nederlandse vakantiegangers. Het zand is te heet, er staat een palmboom in de zon of de cocktail staat net te ver weg. Maar als dat het enige is waar men zich druk om maakt, dan heeft D-reizen alles goed geregeld.

Vroegboek-campagne
De vroegboek-campagne wordt bij alle grote zenders ingezet en omvat een TV commercial + tag-ons, pre-rolls op YouTube en RTL XL, een radiocommercial, bannering en retargeting online, inzet van social media en POS in de winkels.

Selectiegids weer terug
Als onderdeel van de vroegboekcampagne brengt D-reizen een populair reisicoon terug in de markt: de Selectiegids. Voor iedereen die wat hulp kan gebruiken bij het vinden van de ideale vakantie biedt de gids een zorgvuldig gekozen selectie van het beste dat D-reizen te bieden heeft, van bijzondere all inclusive resorts tot de meest actieve rondreizen. De Selectiegids kan worden opgehaald bij een van de D-reizen winkels en is ook gemakkelijk terug te vinden op D-reizen.nl/selectiegids.


Trefwoorden: reisbranche, reclamecampagnes, tv-commercials

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...