Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 21-12-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Nieuwe campagne met een knipoog van D-reizen

Nieuwe campagne met een knipoog van D-reizen
Bij D-reizen zijn ze al volop met de zomer 2016 bezig. Het bedrijf liet Roorda Reclamebureau een nieuwe commercial maken. Je druk maken om …niks. Vanuit die gedachte pakt D-reizen groots uit met een nieuwe, multimediale campagne.

Met 50 jaar aan ervaring weet D-reizen inmiddels behoorlijk goed wat de Nederlandse vakantieganger wil. Een goed verzorgde vakantie natuurlijk. Maar Nederlanders blijven Nederlanders. Dus er is altijd iets om je druk over te maken. Zelfs als alles tot in de puntjes is geregeld. ‘First World Problems’ noemen ze dat. 

First World Problems
In de commercial zien we de ‘First World Problems’ van Nederlandse vakantiegangers. Het zand is te heet, er staat een palmboom in de zon of de cocktail staat net te ver weg. Maar als dat het enige is waar men zich druk om maakt, dan heeft D-reizen alles goed geregeld.

Vroegboek-campagne
De vroegboek-campagne wordt bij alle grote zenders ingezet en omvat een TV commercial + tag-ons, pre-rolls op YouTube en RTL XL, een radiocommercial, bannering en retargeting online, inzet van social media en POS in de winkels.

Selectiegids weer terug
Als onderdeel van de vroegboekcampagne brengt D-reizen een populair reisicoon terug in de markt: de Selectiegids. Voor iedereen die wat hulp kan gebruiken bij het vinden van de ideale vakantie biedt de gids een zorgvuldig gekozen selectie van het beste dat D-reizen te bieden heeft, van bijzondere all inclusive resorts tot de meest actieve rondreizen. De Selectiegids kan worden opgehaald bij een van de D-reizen winkels en is ook gemakkelijk terug te vinden op D-reizen.nl/selectiegids.


Trefwoorden: reisbranche, reclamecampagnes, tv-commercials

CELTH



||| Nieuws |||

17/07/25
Exclusief voor leden
Kom je in aanmerking voor regeling Kunst Erfgoed Festival?
Organiseer je een festival, biënnale/triënnale of vergelijkbaar evenement gericht op beeldende kunst en/of erfgoed? Of wil je beeldende kunst en/of erfgoed tonen binnen een andersoortige context, zoals een pop- of theaterfestival? Misschien kom je in aanmerking voor een bijdrage Kunst Erfgoed Festival van Mondriaan Fonds.
17/07/25
easyJet boekt sterke winstgroei in derde kwartaal 2025 en blijft optimistisch over toekomst
Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft in het derde kwartaal achter de rug met meer winst, capaciteit en bezetting.
16/07/25
Ga mee op inspiratiereis naar Montpellier – beleef de Europese recreatiesector van binnenuit
Van 3 t/m 6 november 2025 organiseert HISWA-RECRON samen met France-Compagnie opnieuw een unieke inspiratiereis voor recreatieprofessionals. Inmiddels hebben 23 ondernemers en managers uit de Nederlandse recreatiesector zich aangemeld voor deze exclusieve reis. Wil jij er ook bij zijn? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
16/07/25
Eerste podhotel van Nederland opent in hartje Den Haag
In het centrum van Den Haag is De Lola Podshotel officieel geopend, het eerste volwaardige podhotel van Nederland. Gevestigd in de voormalige Foodhallen aan de Haagsche Bluf, introduceert het hotel een innovatief slaapconcept met 80 compacte slaapunits.
16/07/25
Exclusief voor leden
Hoe gaat Nederland last minute op vakantie?
Een deel van de vakantiegangers hoopt op een last minute. Maar wat weten we eigenlijk van ze? Wat voor type vakantie boeken ze, waar vertrekken ze en hoeveel zijn ze bereid te betalen. De VakantieDiscounter dook in haar data en komt met interessante bevindingen. We zetten ze in 6 punten op een rijtje.
16/07/25
Exclusief voor leden
Dagattracties kunnen sleutelrol spelen in verduurzaming reisgedrag
Dagattracties zoals pretparken, dierentuinen en musea kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan duurzamer reisgedrag van hun bezoekers. Dat blijkt uit een onderzoek van reizigersvereniging Rover.
16/07/25
Merlin investeert 70 miljoen pond in ruimtevaartthema
Merlin Entertainment heeft op 15 juli de eerste details onthuld van het ruimtevaartthema dat wordt ontwikkeld in LEGOLAND Resorts in Florida en Californië, met onder meer indoor achtbanen.
16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.