Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 23-11-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

House of Leisure start met spreekuur financiering

House of Leisure start met spreekuur financiering
De financiering van een nieuwe onderneming of een nieuw project is vaak een grote hobbel. Het House of Leisure start daarom een spreekuur voor ondernemers die meer willen weten over de financiering van hun plannen.


Tijdens het Financieringsspreekuur gaan financiële experts Rabobank, ABN AMRO, Collin Crowdfund en Midpoint Servicepunt Externe Financiering met u aan tafel om te praten over financieringsmogelijkheden voor uw plan.


Eerst digitale fase

De eerste fase van het spreekuur is digitaal, is het plan kansrijk dan krijgt de ondernemer een gesprek met een financiële expert. Voor dat gesprek moet € 65,- worden betaald. Hoe kunt u zich aanmelden?


  1. Vul het aanmeldformulier in
  2. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een eventueel projectplan, naar houseofleisure@midpointbrabant.nl
  3. House of Leisure neemt uw aanmelding in behandeling
  4. De financiële experts bekijken uw aanvraag
  5. Is uw plan kansrijk? Dan zorgt House of Leisure voor een kennismaking met één van de financiële experts

Voor vragen kunt u contact opnemen met Karlijn Spoor (programma coördinator House of Leisure) op telefoonnummer 06 - 46 28 34 62.


House of Leisure

Het House of Leisure is het fysieke en virtuele knooppunt voor Leisure ondernemers, die samenwerken aan de businessmodellen van de toekomst. Gevestigd in de inspirerende Leerfabriek KVL in Oisterwijk werken ondernemers, onderwijs en overheid samen aan nieuwe Leisure programma's en initiatieven om de Brabantse ambities waar te maken.



Link: http://www.houseofleisure.eu/advies-en-informatie/spreekuur-financiering
Trefwoorden: ondernemen, financiering, advies

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH




    ||| Nieuws |||

    11/08/25
    Exclusief voor leden
    Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
    Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
    11/08/25
    Exclusief voor leden
    Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
    Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
    11/08/25
    Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
    Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
    11/08/25
    Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
    Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
    06/08/25
    Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
    In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
    06/08/25
    Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
    Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
    05/08/25
    Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
    Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
    05/08/25
    Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
    Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.

    ||| Agenda |||

    27/08/25
    27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
    Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
    03/09/25 t/m 07-09-25
    03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
    In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
    11/09/25
    11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
    Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
    22/09/25
    22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
    De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
    01/10/25
    01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
    Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...