Geplaatst op: 21-04-2015
Auteur: Marc Gerlings

Kortingssite Secret Escapes actief in Nederland

Kortingssite Secret Escapes actief in Nederland

Kortingssite voor luxe hotels is vanaf nu ook actief in Nederland. Stefan Menden, managing director Secret Escapes, meldt de site al 10 miljoen leden heeft in Europa.

Het concept: leden ontvangen Iedere week nieuwe topaanbiedingen. Op de website worden hotels vaak de luxe vier- en vijfsterren accommodaties, gepresenteerd met kortingen tot 70%.

Vanaf vandaag kunnen ook Nederlandse vakantiegangers een Secret Escapes droomreis boeken via www.secretescapes.nl.

Stefan Menden, Managing Director Secret Escapes: "Het succes van Secret Escapes heeft zich al bewezen in onder andere Groot Brittannië en Duitsland. Nederland is voor ons een belangrijke nieuwe markt. De Nederlandse vakantieganger is prijsbewust en altijd op zoek naar een unieke reiservaring. Secret Escapes biedt exclusieve en toch betaalbare luxe, dat vormt een geweldige match”.

Members-only korting
Secret Escapes biedt haar leden exclusieve kortingen op hotels en reizen. Lid worden kost niets en is laagdrempelig op basis van uitsluitend een e-mailadres. De reisexperts van Secret Escapes selecteren wekelijks online hoteldeals op basis van de beste prijsgarantie inclusief leuke extra’s zoals gratis upgrades en spabehandelingen voor een op en top vakantiegevoel. Elke week worden dezeluxe deals in een nieuwsbrief aan de leden gepresenteerd.


10 miljoen Europese leden

Met meer dan tien miljoen leden in Europa is Secret Escapes marktleider in Europa op het gebied van members-only reisaanbiedingen. Naast de kortingen vindt Secret Escapes het ook belangrijk haar leden te inspireren bij het maken van een vakantie keuze. Door middel van sprekend beeldmateriaal worden bestemmingen en hotels onder de aandacht gebracht.

Plezierig boeken
Het boeken van een vakantie moet een spannende, plezierige en vooral stressvrije ervaring zijn. De website van Secret Escapes is overzichtelijk en gemaakt om de meest zorgvuldig geselecteerde hotels als exclusieve aanbieding aan de leden te presenteren.
Trefwoorden: korting, hotel, marketing, Secret Escapes

CELTH



||| Nieuws |||

17/12/25
Exclusief voor leden
Laser en gezellige lampjes maken Bright Nights
Stap in een oase vol met licht, kleur, sneeuw en muziek. Het ideale kerstuitje voor het hele gezin met meer dan 40 attracties én verrassend entertainment, meldt attractiepark Walibi over de Bright Nights.
17/12/25
Zo maak je van je huis een oplaadpunt door cocooning
We leven in een maatschappij die altijd 'aan' staat. Prikkels, notificaties, deadlines; het houdt nooit op. Het is dan ook niet gek dat de trend van 'cocooning' je terugtrekken in je eigen veilige bubbel alleen maar groter wordt.
17/12/25
Exclusief voor leden
Actie om business class passagiers meer te laten betalen tegen vervuiling
Passagiers in first- en business class zijn verantwoordelijk voor 36% van alle CO2-uitstoot op langeafstandsvluchten vanuit Europa. Dat terwijl ze maar een klein gedeelte (14%) uitmaken van de passagiers. Dit blijkt uit een nieuwe Europese analyse van T3 Transportation Think Tank in opdracht van Greenpeace Centraal- en Oost-Europa.
17/12/25
Vier doorfietsroutes in provincie Utrecht
De provincie Utrecht, de gemeenten Amersfoort, De Bilt, De Ronde Venen, Houten, Soest, Uithoorn, Utrecht, Zeist, de Universiteit Utrecht, Schiphol en de Vervoerregio Amsterdam hebben met het ondertekenen van een overeenkomst hun intenties bekrachtigd om vier nieuwe doorfietsroutes aan te leggen.
17/12/25
Elektrisch rijden is goedkoper dus maken we meer kilometers
Je ziet het wel vaker bij prijsontwikkelingen. Daalt de prijs, dan wordt er niet minder gekocht maar meer. Dit is onder meer te zien bij de verkoop van kleding. Elektrisch rijden leidt tot meer reiskilometers blijkt uit vandaag verschenen rapport van CPB en PBL.
17/12/25
Meer ouderen dan jongeren in Nederland
Nederland maakt een bijzondere transitie mee. Vanaf dit jaar zijn er voor het eerst meer 65-plussers dan jongeren tot 20 jaar, blijkt uit CBS-data. Dat zal ook van invloed zijn op recreatie en vrijetijdsgedrag.
16/12/25
Amsterdam aantrekkelijk voor sportindustrie
Werelds grootste sport- en outdoorbeurs ISPO is in 2026 in Amsterdam. Van 3 tot en met 5 november 2026 verwelkomt RAI Amsterdam naar verwachting ongeveer 50.000 bezoekers uit de wereldwijde sportindustrie. Amsterdam is aantrekkelijk voor de sportindustrie.
16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.

||| Agenda |||

07/01/26 t/m 08-01-26
07/01/26 t/m 08-01-26: Travel Trade Days 2026
De Travel Trade Days zijn kennis- en netwerkdagen voor de professionele reisbranche in de Benelux. G...
08/01/26 t/m 11-01-26
08/01/26 t/m 11-01-26: Vakantiebeurs 2026 - De wereld aan je voeten
De wereld ligt aan je voeten op Vakantiebeurs. Proef nieuwe smaken, ontmoet reizigers met bijzondere...
27/01/26 t/m 30-01-26
27/01/26 t/m 30-01-26: ENTER2026 eTourism Conference
De Breda University of Applied Sciences organiseert in januari 2026 de ENTER2026 eTourism Conference...
12/02/26
12/02/26 t/m 12-02-26: Dagrecreatie Live
Op 12 februari 2026 vindt het gloednieuwe event Dagrecreatie Live plaats in Evenementenhal Gorinchem...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...