Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 24-03-2015
Auteur: Marc Gerlings

Interrailers kiezen voor Heidelberg

Interrailers kiezen voor Heidelberg
Heidelberg is door de Interrailers gekozen tot de 'Interrail Destination of the Year'.

Met meer dan een kwart van het totale aantal stemmen is de Duitse stad Heidelberg vandaag gekroond tot winnaar van Interrail's eigen Travellers' Choice Award, waarin 15 Europese steden meededen voor Interrail Destination of the Year 2015. Thessaloniki, Lissabon, Antwerpen en Bologna wisten allemaal een plek te veroveren in de top vijf van meest populaire bestemmingen, gekozen door meer dan 7000 Facebook fans.

De afgelopen vier weken hebben reizigers gestemd op hun favoriete Europese bestemmingen op Interrail's officiële Facebookpagina. Er werd gekeken naar aantrekkelijkheid en prijs-kwaliteitverhouding.

"We feliciteren Heidelberg met het winnen van de Destination Award. De charmante Duitse stad en haar lange geschiedenis representeren perfect waar Interrail voor staat - het is een leuke, enerverende en zeer internationale stad", zegt Silvia Görlach, Marketing en Sales Manager van Eurail Group G.I.E. waar Interrail onder valt, "We zijn erg blij met de positieve reactie van reizigers die hun enthousiasme hebben gedeeld om deze voor iedereen unieke ervaring mogelijk te maken".
Trefwoorden: interrail, trein, marketing, social media, reizen

CELTH



||| Nieuws |||

17/07/25
Exclusief voor leden
Kom je in aanmerking voor regeling Kunst Erfgoed Festival?
Organiseer je een festival, biënnale/triënnale of vergelijkbaar evenement gericht op beeldende kunst en/of erfgoed? Of wil je beeldende kunst en/of erfgoed tonen binnen een andersoortige context, zoals een pop- of theaterfestival? Misschien kom je in aanmerking voor een bijdrage Kunst Erfgoed Festival van Mondriaan Fonds.
17/07/25
easyJet boekt sterke winstgroei in derde kwartaal 2025 en blijft optimistisch over toekomst
Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft in het derde kwartaal achter de rug met meer winst, capaciteit en bezetting.
16/07/25
Ga mee op inspiratiereis naar Montpellier – beleef de Europese recreatiesector van binnenuit
Van 3 t/m 6 november 2025 organiseert HISWA-RECRON samen met France-Compagnie opnieuw een unieke inspiratiereis voor recreatieprofessionals. Inmiddels hebben 23 ondernemers en managers uit de Nederlandse recreatiesector zich aangemeld voor deze exclusieve reis. Wil jij er ook bij zijn? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
16/07/25
Eerste podhotel van Nederland opent in hartje Den Haag
In het centrum van Den Haag is De Lola Podshotel officieel geopend, het eerste volwaardige podhotel van Nederland. Gevestigd in de voormalige Foodhallen aan de Haagsche Bluf, introduceert het hotel een innovatief slaapconcept met 80 compacte slaapunits.
16/07/25
Exclusief voor leden
Hoe gaat Nederland last minute op vakantie?
Een deel van de vakantiegangers hoopt op een last minute. Maar wat weten we eigenlijk van ze? Wat voor type vakantie boeken ze, waar vertrekken ze en hoeveel zijn ze bereid te betalen. De VakantieDiscounter dook in haar data en komt met interessante bevindingen. We zetten ze in 6 punten op een rijtje.
16/07/25
Exclusief voor leden
Dagattracties kunnen sleutelrol spelen in verduurzaming reisgedrag
Dagattracties zoals pretparken, dierentuinen en musea kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan duurzamer reisgedrag van hun bezoekers. Dat blijkt uit een onderzoek van reizigersvereniging Rover.
16/07/25
Merlin investeert 70 miljoen pond in ruimtevaartthema
Merlin Entertainment heeft op 15 juli de eerste details onthuld van het ruimtevaartthema dat wordt ontwikkeld in LEGOLAND Resorts in Florida en Californië, met onder meer indoor achtbanen.
16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.