Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 27-02-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

700 deelnemers voor Zeeuwse Facebookactie

700 deelnemers voor Zeeuwse Facebookactie

De familie de Kleine uit IJsselmuiden is de winnaar van de Facebookactie van VVV Zeeland. Uit handen van gedeputeerde Carla Schönknecht ontvingen zij een Zeeuwse pakket en een cheque voor een weekendje Zeeland. De inzending van Gert de Kleine is de winnende inzending van de Deel jouw Zeeland Facebookactie.


Aan de actie deden meer dan 700 deelnemers mee, die elk hun eigen weekend Zeeland (voor 2 personen) konden samenstellen op basis van thema’s als actief, culinair, natuur & strand, cultuur & folklore, en evenementen. Uit deze inzendingen koos de vakjury het origineelste weekendje, waarbij alle kernwaarden van Zeeland tot uitdrukking kwamen.


De "Deel jouw Zeeland’’ weekendjes werden ingezonden via Facebook op de website www.deeljouwzeeland.nl, en konden gedeeld en geliket worden. Daarbij moest de deelnemer een vriend/vriendin taggen, om zo nog meer ambassadeurs voor Zeeland te krijgen. De winnaar, Gert de Kleine, blijkt al een grote fan van Zeeland te zijn: "Dit is wel een hele grote verrassing, ik ben al vaak in Zeeland op vakantie geweest, en ik ben echt iemand die Zeeland een warm hart toedraagt, maar een weekendje Zeeland winnen dat is wel heel leuk”, aldus meneer de Kleine.


De vakjury heeft uit alle deelnemers Gert de Kleine gekozen als winnaar omdat hij de kernwaarden van Zeeland het beste tot uitdrukking heeft laten komen. ‘’Land in Zee en ruimte voor jezelf: Volop ruimte en rust maar daar tegenover activiteiten die tot de verbeelding spreken en je alleen in Zeeland op die manier kunt beleven’’, aldus Carla Schönknecht.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, zeeland

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...