Cruise presenteren in een serie?
Hoe leg je de ervaring op een cruiseschip uit? Je kunt
het breed beschrijven maar bij Hapag-Lloyd Cruises werd een serie ontwikkeld.De potentiële gast of relatie wordt meegenomen in de wereld van ontwerp, ruimte
en het verschil tussen een Duitse cruise en andere cruiseschepen. Het lijkt wat
uitleggerig maar voor een grote groep nieuwe gasten kan de serie helderheid
brengen. Iedere maand verschijnt een nieuwe aflevering van 3 tot 4 minuten. Via
de serie wordt het schip de EUROPA 2 in beeld gebracht. ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: cruise, marketing, ontwikkeling, Hapag Lloyd