Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-01-2015
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Win een gratis reclamecampagne

Win een gratis reclamecampagne

Tourism boards die zich richten op de Nederlandse markt kunnen een outdoor campagne winnen via een speciaal daarvoor gelanceerde website. Clear Channel Hillenaar, Tourism Marketing Concepts, Zoover en Dutch Moving Media bieden dit aan. Zij willen met deze campagne de kracht van buitenreclame onder de aandacht brengen. De winnaar van de vorige editie was Aruba Tourism Authority.

Op winthiscampaign.com kan elke aan de Vakantiebeurs deelnemende tourism board zich inschrijven. Op vrijdag 9 januari om 12.00 uur sluit de inschrijving. Er zijn drie prijzen te vergeven: een interactieve Abri campagne, een campagne op Billboards in Amsterdam en Utrecht en een Reclamemast langs de A5 in Amsterdam. De derde prijs is een online campagne op Zoover.nl. De prijzen hebben een totale mediawaarde van ruim € 85.000,- en worden beschikbaar gesteld door Clear Channel Hillenaar en Zoover.

De actie is uitsluitend bestemd voor tourism boards die deelnemen aan de Vakantiebeurs in Utrecht (13-18 januari 2015). Bij inschrijving wordt direct gevraagd om het aanleveren van digitaal materiaal voor de campagne. De specificaties staan vermeld op www.winthiscampaign.com. De winnaars worden op dinsdag 13 januari om 15.00 uur bekend gemaakt na de uitreiking van de Zoover Awards op het ‘Zien-podium’ in Hal 7.


Marleen Gras van Clear Channel Hillenaar: ”Het doel van deze winactie is de doelgroep bewuster maken van de kracht van buitenreclame, evenals de flexibiliteit en daadkracht. De winnende campagne is twee dagen later, op donderdag 15 januari, al te zien op de Billboards en Reclamemast.”

Teun Kees van Tourism Marketing Concepts: ”De grotere reisorganisaties zetten regelmatig buitenreclame in, terwijl dat bij tourism boards nog niet altijd vanzelfsprekend is. Zonde, want het is een mooi medium dat heel selectief ingezet kan worden en een groot bereik genereert.”

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, verkeersbureaus, buitenreclame

CELTH



||| Nieuws |||

06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
06/06/25
Exclusief voor leden
JetCamp maakt duurzaamheidslabels voor Europese campings inzichtelijk
Steeds meer vakantiegangers kiezen bewust voor duurzame vakanties, maar wat betekent het eigenlijk als een camping ‘duurzaam’ is? JetCamp, het grootste zoek- en boekingsplatform voor Europese campings, brengt daar nu helderheid in. Het platform vermeldt voortaan bij steeds meer campings welke internationale duurzaamheidslabels zij voeren, zoals Green Key, EcoCamping, EU Ecolabel en ISO 14001.
06/06/25
Exclusief voor leden
Waar gaan Nederlanders met Pinksteren naar toe? Booking.com ziet opmerkelijke bestemmingen in top 10
Naar welke binnen- en buitenlandse bestemmingen reizen Nederlanders met de Pinksterdagen? Booking.com maakt drie top tien lijstjes met opmerkelijke bestemmingen. En ook op accommodatietype zien we een bijzondere top 5.
06/06/25
Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen
Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.
06/06/25
Exclusief voor leden
Nederlandse campingprijzen blijven relatief stabiel ten opzichte van Europa
Kamperen in Nederland is dit jaar gemiddeld 5% duurder geworden, blijkt uit de jaarlijkse inventarisatie van campingspecialist ACSI. Daarmee blijft de prijsstijging in eigen land onder het Europese gemiddelde. De sterkste prijsstijgingen zijn te zien in Kroatië en Noorwegen.
05/06/25
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking Unseen en Art Rotterdam
De dertiende editie van fotografiebeurs Unseen, nu als onderdeel van Art Rotterdam, vindt eind maart 2026 plaats; dus niet, als eerder aangekondigd door de organisatie, komende september in de Amsterdamse NDSM Loods.
05/06/25
Wereldwijde luchtvaart in 2025: herstel, groei en nieuwe uitdagingen
Volgens de nieuwste Global Outlook van IATA (juni 2025) zijn de vooruitzichten voor het passagiersvervoer door de lucht positief, maar niet zonder uitdagingen. Terwijl de vraag naar vliegreizen wereldwijd toeneemt, worstelt de sector met capaciteitsbeperkingen, veranderend reizigersgedrag en de noodzaak tot verduurzaming.
05/06/25
European Running Championships 2029 in Utrecht
Op World Running Day (4 juni) kwam mooi nieuws van European Athletics naar buiten. Utrecht wordt gastheer van de derde editie van de Europese Kampioenschappen Hardlopen, die in mei 2029 plaatsvinden.

||| Agenda |||

10/06/25
10/06/25 t/m 10-06-25: Online sessie: Handreiking ‘Gedragsstrategie honden aanlijnen’?
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...