Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 20-11-2014

Trends volg je voor maar 50 cent per dag

Trends volg je voor maar 50 cent per dag

Geef jezelf de beste vakinformatie cadeau. Volg dagelijks nritmedia.nl via het gunstige proefabonnement. Dat kost maar 50 eurocent per dag.

Extra service update om 17:00
Naast alle berichten en de wekelijkse email nieuwsbrief is er voor de lezers de extra service gestart van een update van nieuws iedere dag om 17:00. Hierin staan berichten die op nritmedia.nl zijn gepubliceerd maar ook korter nieuws dat net niet de site heeft gehaald. Alles over leisure en reizen vind je op nritmedia.nl.

Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform

Word lid van de grootste kenniscommunity op het gebied van leisure, toerisme en hospitality voor slechts € 0,50 per dag.

De voordelen:

• Dagelijks veel nieuws en diepgravende artikelen

• Handige wekelijks nieuwsbrief met belangrijkste nieuws en artikelen

• Onbeperkt toegang tot de hele kennisbank
• Stopt automatisch na 90 dagen

NRIT Media Vrijetijdsplatform
NRITmedia.nl is hét kennisplatform voor professionals in leisure, toerisme en hospitality. Op dit platform werken de redacties samen van de tijdschriften Recreatie & Toerisme, NRIT Magazine, Vrijetijdsstudies en de digitale uitgave NRIT Actueel. Alle artikelen die in de tijdschriften verschijnen vindt u ook op deze site. Dit wordt aangevuld met blogs uit het werkveld, een vakagenda, cases, een academie, een bedrijvengids en kengetallen.

Proeflidmaatschap
Profiteer 90 dagen lang voor slechts 45 euro exclusief BTW voor onbeperkte en volledige toegang tot duizenden artikelen en nieuwsberichten op uw vakgebied. Bovendien ontvangt u een handige wekelijkse nieuwsbrief met het belangrijkste nieuws. Uw proeflidmaatschap stopt automatisch na die periode.

Schrijf je nu in op Proeflidmaatschap

 

Of je neemt meteen een jaarabonnement:

Schrijf nu in op een Jaarabonnement

Trefwoorden: trends, nrit, nritmedia, recreatie, toerisme, leisure, hospitality, marketing, management

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH




    ||| Nieuws |||

    11/08/25
    Exclusief voor leden
    Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
    Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
    11/08/25
    Exclusief voor leden
    Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
    Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
    11/08/25
    Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
    Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
    11/08/25
    Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
    Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
    06/08/25
    Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
    In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
    06/08/25
    Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
    Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
    05/08/25
    Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
    Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
    05/08/25
    Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
    Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.

    ||| Agenda |||

    27/08/25
    27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
    Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
    03/09/25 t/m 07-09-25
    03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
    In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
    11/09/25
    11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
    Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
    22/09/25
    22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
    De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
    01/10/25
    01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
    Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...