Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-10-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Canvas Holidays viert 50 jaar met verhalen van gasten

Canvas Holidays viert 50 jaar met verhalen van gasten

Canvas Holidays wil haar 50-jarig bestaan vieren met verhalen van vakantiegangers. Zij worden uitgedaagd die op de website te delen.


Canvas Holidays staat aan de vooravond van haar 50-jarig bestaan. In 2015 is het een halve eeuw geleden dat de Engelsman John Cuthbert, na diverse kampeervakanties met een volle auto, bedacht dat het makkelijker moest kunnen. Hij lanceerde het idee van kampeervakanties waarbij de kampeeruitrusting bij aankomst op de camping al klaar stond. Wat in 1965 schoorvoetend begon met 25 bungalowtenten op één camping in Bretagne, is in 50 jaar uitgegroeid tot een breed aanbod luxe en comfortabele accommodaties op 90 topcampings in Europa.


Op zoek naar vakantieherinneringen

Speciaal voor het 50-jarig jubileum is Canvas Holidays op zoek naar vakantieherinneringen van gasten. Op de website, www.canvasholidays.nl/vakantie-verhalen kunnen gasten hun ervaringen en foto’s uit de oude doos uploaden. Men kan in één of meerdere periodes van de afgelopen 50 jaar verhalen plaatsen. Zo ontstaat een mooie bloemlezing van een halve eeuw kampeer-ervaring. Inzenders maken kans op een van de vakantiecheques t.w.v. € 450,-


Over Canvas Holidays

Canvas Holidays is al 50 jaar specialist in verzorgde kampeervakanties en verhuurt volledig ingerichte luxe bungalowtenten, stacaravans en chalets op ruim 90 topcampings in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, Oostenrijk,, Kroatië en Zwitserland. Canvas Holidays maakt net als Landal GreenParks deel uit van Wyndham Worldwide.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, kamperen, campings, ingerichte bungalowtenten

CELTH



||| Nieuws |||

02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Minder Nederlanders deze zomer op vakantie
Volgens de meest recente ANWB Vakantiemonitor kiest een kleiner percentage van de Nederlanders – 57% vergeleken met 73% vorig jaar – ervoor om in juli en augustus op vakantie te gaan. Deze verschuiving kenmerkt zich door een duidelijke voorkeur voor dichterbij huis. Vakanties binnen Europa en in eigen land winnen terrein, wat resulteert in de auto als meest gekozen vervoermiddel.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk in ontwikkeling
De bestaande fietsroute vanuit Westland naar het centrum van Delft wordt ontwikkeld tot metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
30/06/25
Exclusief voor leden
RCN wordt verkocht aan Blackstone
RCN Vakantieparken wordt verkocht aan Exodus Bidco B.V., een SPV die indirect wordt gecontroleerd door fondsen gelieerd aan Blackstone. Partijen hebben aan de ACM toestemming gevraagd voor de overname