Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 21-10-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Wie winnen de Toerisme Vlaanderen Awards?

Wie winnen de Toerisme Vlaanderen Awards?
Op het NRIT Media Vrijetijdsplatform besteden we altijd veel aandacht aan de ontwikkelingen bij onze zuiderburen. Natuurlijk om de ontwikkelingen daar te volgen maar ook om geïnspireerd te raken door de initiatieven die in België worden genomen. De inspiratiemachine draait daar op volle toeren en de beste initiatieven willen ze ook dit jaar belonen met de Toerisme Vlaanderen Awards.

Toerisme Vlaanderen gaat opnieuw op zoek naar inspirerende toeristische projecten en personen van 2014. Wie lanceerde de meest spraakmakende toeristische campagne van 2014? Welke collega wil je in de bloemetjes zetten als toeristisch ambassadeur of vakantiemaker? Welke toeristische organisatie blinkt uit in maatschappelijk verantwoord ondernemen? Of welk innovatief toeristisch logies, product of reportage doet iedereen reiskriebels krijgen? Toerisme Vlaanderen deelt in één van onderstaande categorieën prijzen uit:
  • Beste Maatschappelijk Verantwoorde Toeristische Ondernemer
  • Beste Innovatief Toeristisch Product
  • Beste Toeristische Ambassadeur
  • Beste Vakantiemaker (Life Time Achievement Award)
  • Beste Toeristische Marketingcampagne
  • Beste Toeristische Reportage

Voordrachten kunnen tot en met 27 november worden gedaan. Toerisme Vlaanderen zal uit alle inschrijvingen 3 kandidaten per categorie nomineren die kans maken op één van bovenstaande Toerisme Vlaanderen Awards. De finalisten per categorie worden midden december bekendgemaakt. De uiteindelijke winnaars worden bekendgemaakt op de nieuwjaarsontmoeting / Award Show van Toerisme Vlaanderen op 27 januari 2015.

Link: http://www.toerismevlaanderen.be/awards
Topics:Toerisme
Trefwoorden: toerisme, vlaanderen, awards, prijzen

CELTH



||| Nieuws |||

16/07/25
Merlin investeert 70 miljoen pond in ruimtevaartthema
Merlin Entertainment heeft op 15 juli de eerste details onthuld van het ruimtevaartthema dat wordt ontwikkeld in LEGOLAND Resorts in Florida en Californië, met onder meer indoor achtbanen.
16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.
15/07/25
Boekingsplatform Vipio lanceert rubriek 'Bekend van TV'
Vipio heeft een speciale categorie gelanceert in de nieuwe rubriek over accommodaties die eerder te zien waren in populaire televisieprogramma's.
15/07/25
Laadnetwerk voor elektrische vliegtuigen naar Lelystad
Duurzame luchtvaartstartup NRG2fly heeft een investering opgehaald voor de uitrol van een laadnetwer...
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
15/07/25
Sal weer in winteraanbod Corendon
Touroperator Corendon voegt het Kaapverdische eiland Sal weer toe aan het winteraanbod. Vanaf november 2025 vliegen reizigers drie keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) met Corendon Dutch Airlines vanaf Amsterdam naar Sal.
15/07/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs stroomlijnt registratie tot leadgeneratie
Koninklijke Jaarbeurs bundelt haar krachten met het internationale eventmanagementplatform Visit by GES. Met deze stap brengt de Utrechtse evenementenorganisatie al haar registratie, ticketing, matchmaking en leadgeneratie onder in één centraal platform.