Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-04-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Camping Diana Heide in Amen sluit aan bij Ardoer.com

Camping Diana Heide in Amen sluit aan bij Ardoer.com

Camping Diana Heide heeft zich aangesloten bij Ardoer.com. Naast zelfstandige campings en vakantieparken in de provincies Brabant, Gelderland, Limburg, Noord-Holland, Overijssel en Zeeland is Diana Heide de tweede Ardoer.com camping in Drenthe.


Ieder park uniek

Camping Diana Heide ligt op in Drenthe aan de rand van het Nationaal Park de Drentsche Aa. De camping heeft moderne kampeervoorzieningen, verhuuraccommodaties, een zwembad en zwem- en visvijver. Binnen Ardoer.com staan de unieke punten van de afzonderlijke parken centraal naast de hoge kwaliteit. ‘Diana Heide past uitstekend in de visie van Ardoer dat gasten steeds positief verrast hun vakantie moeten kunnen vieren’


Blij met de samenwerking

Ondernemer Hendrik-Jan Mensink van Camping Diana Heide is erg blij met de samenwerking: ‘Het is een hele klus alle promotiezaken opnieuw in te richten. Door dit traject samen met Ardoer aan te gaan, is dit vrij snel verlopen en ontvangen we nu al online boekingen’ Een ander voordeel ziet Hendrik-Jan in de ontwikkelingen van Ardoer.com in het informeren en onderbouwen met cijfers. ‘Door samen te kijken hoe boekingen lopen, welke resultaten er gehaald worden door de verschillende promotiekanalen of te kijken of een investering in bijvoorbeeld automatisering wel geoorloofd is op basis van de resultaten zijn we in staat betere keuzes te kunnen maken. Als ‘cijferman’ ben ik hier een groot voorstander van en ik ben van mening dat dit de branche ten goede komt’, aldus Hendrik-Jan. Ook de open en eerlijke communicatie en de passie van de ondernemers om het steeds beter te doen voor de gasten maakt dat Diana Heide graag bij het samenwerkingsverband wil horen.


Eerlijke tarieven

Ander belangrijk speerpunt van het kwaliteitslabel Ardoer zijn de eerlijke tarieven. ‘Al sinds de oprichting van Ardoer in 2005 zijn onze tarieven inclusief toeristenbelasting en worden reserveringskosten niet berekend. Eventueel bijkomende kosten worden helder en duidelijk vermeld op de online tarieflijst’, vult Suze-An Altena, die samen met haar collega Jeannette Brinkman de directie voert over Ardoer, aan.


Positief over komend kampeerseizoen

Hendrik-Jan ziet het komend kampeerseizoen positief in voor Diana Heide: ‘De eerste reacties van onze gasten op het Ardoer lidmaatschap zijn zeer positief en ook wij voelen ons thuis bij onze collega’s. Bovendien bespaart het online zoeken naar beschikbaarheid over alle parken heen gasten veel tijd en boekt men heel eenvoudig online, per mail of per telefoon rechtstreeks bij de camping.’


Over Ardoer.com

Ardoer.com is een samenwerkingsverband van zelfstandige recreatiebedrijven van goede kwaliteit en met een familiekarakter, d.w.z. met persoonlijke aandacht voor hun gasten. Deze bedrijven hoeven niet dezelfde doelgroepen aan te spreken en hebben een eigen, uniek karakter. De leden bepalen samen de basisafspraken en hebben samen inspraak/invloed op het jaarlijks in te vullen beleid. Ardoer is geen keten of concern. Deelnemende bedrijven zijn leden van het samenwerkingsverband.

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, campings, kamperen, samenwerkingsverbanden

CELTH



||| Nieuws |||

03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.
03/07/25
Exclusief voor leden
Minder spanning op arbeidsmarkt gastvrijheidssector
De Landelijke Data Alliantie heeft de nieuwste kwartaalupdate van de Arbeidsmarktmonitor Gastvrijheidssector online gezet. Zien we daar de eerste tekenen van een trendbreuk naar een minder overspannen arbeidsmarkt in de gastvrijheidssector?
03/07/25
Steeds meer reizigers kiezen voor budgetmaatschappijen
Het aantal passagiers dat via Nederlandse luchthavens met een budgetmaatschappij vliegt, is in twintig jaar tijd verdrievoudigd. In 2024 maakten 27,8 miljoen reizigers gebruik van een prijsvechter, tegenover 9,3 miljoen in 2004.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Minder Nederlanders deze zomer op vakantie
Volgens de meest recente ANWB Vakantiemonitor kiest een kleiner percentage van de Nederlanders – 57% vergeleken met 73% vorig jaar – ervoor om in juli en augustus op vakantie te gaan. Deze verschuiving kenmerkt zich door een duidelijke voorkeur voor dichterbij huis. Vakanties binnen Europa en in eigen land winnen terrein, wat resulteert in de auto als meest gekozen vervoermiddel.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk in ontwikkeling
De bestaande fietsroute vanuit Westland naar het centrum van Delft wordt ontwikkeld tot metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk.