Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-01-2014
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Goldin Tulip bekroond met het Keurmerk Trouwen

Goldin Tulip bekroond met het Keurmerk Trouwen

Vanaf 2014 is Golden Tulip de Wipselberg trots eigenaar van het Keurmerk Trouwen. Met dit keurmerk wil de Wipselberg laten zien dat het een professionele, betrouwbare en innovatieve trouwlocatie is. Volgens een onafhankelijk adviesbureau, Terrein 7, werd in het bijzonder het prettige contact met de contactpersonen en de gastvrijheid van de locatie gewaardeerd door de referenten.


Keurmerk Trouwen

Locaties met het Keurmerk Trouwen zijn getoetst op hun betrouwbaarheid,

professionaliteit en bovendien zijn ze innovatief. Zij hebben de NTBO achter zich staan,

die hier jaarlijks op toeziet. Het bruidspaar weet dan, dat als ze een overeenkomst hebben

met een van deze leveranciers, dat ze een mooie huwelijksdag kunnen verwachten.


Golden Tulip de Wipselberg is gelegen in de Veluwse Bossen. Op deze locatie heeft het bruidspaar geen weddingplanner nodig, alles kan van A tot Z geregeld worden.

Trefwoorden: trouwen, Golden Tulip, keurmerk, hotel

CELTH



||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.