Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 25-09-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Inschrijving 14e editie Horecava Innovation Award geopend

Inschrijving 14e editie Horecava Innovation Award geopend

De inschrijving voor de 14e editie van de Horecava Innovation Award is geopend. Leveranciers en fabrikanten kunnen tot vrijdag 8 november aanstaande vernieuwende producten en diensten aanmelden voor deze jaarlijkse prijs. De Horecava wordt van maandag 13 tot en met donderdag 16 januari 2014 gehouden in Amsterdam RAI.

‘Social gifting concept’ in 2013 winnende innovatie
Dit jaar nam Chummee de Horecava Innovation Award 2013 mee naar huis, voor hun ‘social gifting concept’. Gasten kunnen met dit concept iemand online op een hapje of drankje trakteren in een offline horecagelegenheid. Horecabedrijven krijgen hiermee de mogelijkheid om op een sympathieke en originele manier aan digitale marketing te doen, zonder dat ze kortingen hoeven te geven. Het winnen van de prijs betekende veel leads en publiciteit. Ook de overige categoriewinnaars stonden breed in de belangstelling bij media en marktpartijen.

Innovaties beoordeelt in 4 categorieën

Een onafhankelijke vakjury beoordeelt alle innovaties in vier categoriën: Food & Beverage, Equipment & Services, Interior & Design en Concepts & Co-Creation. De jury maakt de 16 nominaties voor de 2014-editie eind november bekend. Op maandag 13 januari 2014 worden tijdens de Horecava in Amsterdam RAI de winnaars bekendgemaakt.


De 16 nominaties te zien tijdens Horecava
Iedere leverancier kan inzenden, zolang de innovatie maar bijdraagt aan omzet- of margeverhoging, kwaliteitsverbetering, kostenverlaging en efficiënter en/of veiliger werken. Bezoekers aan de Horecava krijgen een goed overzicht van de meest opvallende inzendingen voor de wedstrijd. Alle 16 nominaties zijn op de beursvloer namelijk te zien op de themawereld INNOVEER!

Trefwoorden: awards, horeca, beurzen, evenementen

CELTH



||| Nieuws |||

04/07/25
Exclusief voor leden
ZooParc Overloon opent nieuw expeditiegebied Ngyuwe
ZooParc Overloon heeft vandaag het langverwachte expeditiegebied Ngyuwe geopend voor abonnementhouders. Dit nieuwe deel van het park staat volledig in het teken van Tropisch Afrika en is vanaf 11 juli toegankelijk voor alle bezoekers.
04/07/25
Nieuwe erfgoedroute-app brengt Limburgs verleden tot leven
Onder grote belangstelling is de gratis app Erfgoed Route Limburg gelanceerd. De app biedt wandelaars en fietsers een unieke manier om het erfgoed van Noord- en Midden-Limburg te beleven via audio- en videoverhalen op locatie.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Nieuwe fietsroute rond het IJsselmeer met veerverbindingen
De veerverbindingen tussen Enkhuizen, Stavoren, Urk en Medemblik zijn voortaan onderdeel van de fiets- en wandelnetwerken van Noord-Holland, Friesland en Urk. Dit maakt het eenvoudiger om recreatieve routes over het IJsselmeer te plannen.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Petitie: informeer passagiers over tromboserisico
De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.