Marketing Hong Kong en Taiwan bundelen krachten
Voor het eerst werken de marketing organisaties van
Taiwan en Hong Kong samen. De twee willen sterker staan in de Amerikaanse
markt.
Het doel is om meer leisure reizigers naar het eiland en Hong Kong te halen. De
VS is de grootste ver weg markt voor beide destinaties. Voor de
krachtenbundeling wijzen de Hong Kong Tourism Board en de Taiwan Tourism Bureau
naar de potentie van de markt. De economie is de laatste jaren ongeveer 4,5%
gegroeid in de VS per jaar. Er zijn meer dan 200 vliegtuigverbindingen naar
Taiwan en Hong Kong. Door nog meer data te combineren verwachten de twee
marketing bureaus dat het aantal toeristen uit de VS met 6,5% zal toenemen in
2016.
Een vlucht van Hong Kong naar Taiwan duurt slecht 80 minuten.
Trefwoorden: marketing, Azie, Hong Kong, Taiwan, VS
|
|
26/04/24
Er zijn tegenwoordig nog weinig mensen die zonder hun smartphone de deur uitgaan, laat staan dat ze op vakantie gaan zonder smartphone. Waarbij eerder de trend rondom iPhone en MagSafe accessoires zeer groot was, is deze trend nu ook te zien bij Samsung gebruikers.
|
26/04/24
In 75 jaar Beerze Bulten is er heel veel veranderd, maar het park blijft zich ontwikkelen. Van een huuske en een waterpomp op een kale zandvlakte, naar een 5-sterren Vakantiepark met luxe faciliteiten.
|
26/04/24
SEA LIFE opent een nieuwe interactieve tentoonstelling over het windpark Hollandse Kust Zuid dat voor de kust van het Scheveningse aquarium ligt. Kinderen leren van de karakters Milly en Windston meer over het onderwaterleven in de Noordzee, de bouw van een windpark en over onderzoek om ecologie te versterken.
|
26/04/24
De informatieborden bij de forten en andere water- en verdedigingswerken zijn vernieuwd om de bijzondere status van UNESCO Werelderfgoed Hollandse waterlinies onder de aandacht te brengen.
|
26/04/24
Vanaf nu kan jong en oud de stad Gouda te voet ontdekken met Explore Gouda, een webapplicatie met gesproken routeaanwijzingen die informatie geeft over interessante punten onderweg.
|
26/04/24
Buuten, een nieuw merk voor het oostelijke natuur- en recreatiegebied in Leeuwarden. Het gebied biedt een scala aan buitenbelevenissen voor toeristen, dagjesmensen en inwoners van Leeuwarden en omgeving en is 365 dagen per jaar toegankelijk.
|
26/04/24
In de loopagenda 2024-2027 staat hoe de provincie de komende vier jaar met onderzoek, samenwerking en subsidies gaat bijdragen aan een veilige en aantrekkelijke provincie voor de voetganger.
|
26/04/24
De eerste twee segmenten Recreatietechniek en Digitalisering en Marketing in hal 3 en 4 zijn volledig volgeboekt tijden de jaarlijkse recreatie Vakbeurs in Evenementenhal Hardenberg. De belangstelling is groot.
|
|
14/05/24
Op dinsdag 14 mei organiseert Pleisureworld bij Yala in Emmeloord de bekendmaking van de ‘Top 10 M...
|
23/05/24
Op donderdag 23 mei organiseert de Landelijke Data Alliantie weer haar jaarlijkse Kennisdag. Locatie...
|
27/05/24
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
|
05/06/24 t/m 07-06-24
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
|
06/06/24
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...
|
|