Geplaatst op: 03-07-2014
Auteur: Marc Gerlings

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?
Hoe zorg je voor optimale destinatiemarketing? Communicatie naar potentiële gasten en relaties speelt een hoofdrol. Bij Destinatiemarketing 2015 op 19 augustus 2014 worden de jongste ontwikkelingen op het gebied van communicatie onthuld. Als lezer van Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl maak je kans op gratis deelname.

Hoe kunt u destinatiemarketing vertalen van de plannen aan de keukentafel tot mobiele toepassingen? Roger Davids, directeur van BASIS Communicatie, heeft de afgelopen jaren voor meer dan 20 steden, regio's en landen de marktbewerking verzorgd. Hij toont een aantal voorbeelden uit de praktijk hoe destinaties 'de strijd aan de keukentafel' kunnen winnen, dankzij de effectieve inzet van direct marketing en mobiele toepassingen zoals voor tablets en smartphone. Hij presenteert de integratie van multimedia toepassingen.

Vouchers in toerisme
Toeristische destinaties werken graag met kortingsacties en samenwerkingsverbanden van ondernemers. Hoe kun je dat optimaliseren. Voorbeelden uit de wereld van de retail brengen dat tot leven. Astrid Tan, directeur van TN VoordeelVouchers werkt voor bekende A-merken, zoals Albert Heijn, Kruidvat en L'Oreal. Zij laat u zien hoe destinaties dankzij winkelpromoties veel publiciteit en aandacht genereren voor hun land, stad of streek.

Maak kans op GRATIS deelname
Lezers van vakblad Recreatie & Toerisme en het digitale kanaal nritmedia.nl maken kans op gratis deelname aan dit congres. Wij kunnen 10 entreebewijzen weggeven. U kunt zich inschrijven via deze link. Vul in het extra veld ‘opmerking’ bij de inschrijving de code ‘Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl’. De 10 ontvangen vanuit de organisatie bericht over de deelname.

Locatie: Haarlem
Wanneer: donderdag 19 augustus 2014
Van - tot: 14:30 tot 17:00
Trefwoorden: destinatiemarketing 2015, communicatie, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

17/12/25
Exclusief voor leden
Laser en gezellige lampjes maken Bright Nights
Stap in een oase vol met licht, kleur, sneeuw en muziek. Het ideale kerstuitje voor het hele gezin met meer dan 40 attracties én verrassend entertainment, meldt attractiepark Walibi over de Bright Nights.
17/12/25
Zo maak je van je huis een oplaadpunt door cocooning
We leven in een maatschappij die altijd 'aan' staat. Prikkels, notificaties, deadlines; het houdt nooit op. Het is dan ook niet gek dat de trend van 'cocooning' je terugtrekken in je eigen veilige bubbel alleen maar groter wordt.
17/12/25
Exclusief voor leden
Actie om business class passagiers meer te laten betalen tegen vervuiling
Passagiers in first- en business class zijn verantwoordelijk voor 36% van alle CO2-uitstoot op langeafstandsvluchten vanuit Europa. Dat terwijl ze maar een klein gedeelte (14%) uitmaken van de passagiers. Dit blijkt uit een nieuwe Europese analyse van T3 Transportation Think Tank in opdracht van Greenpeace Centraal- en Oost-Europa.
17/12/25
Vier doorfietsroutes in provincie Utrecht
De provincie Utrecht, de gemeenten Amersfoort, De Bilt, De Ronde Venen, Houten, Soest, Uithoorn, Utrecht, Zeist, de Universiteit Utrecht, Schiphol en de Vervoerregio Amsterdam hebben met het ondertekenen van een overeenkomst hun intenties bekrachtigd om vier nieuwe doorfietsroutes aan te leggen.
17/12/25
Elektrisch rijden is goedkoper dus maken we meer kilometers
Je ziet het wel vaker bij prijsontwikkelingen. Daalt de prijs, dan wordt er niet minder gekocht maar meer. Dit is onder meer te zien bij de verkoop van kleding. Elektrisch rijden leidt tot meer reiskilometers blijkt uit vandaag verschenen rapport van CPB en PBL.
17/12/25
Meer ouderen dan jongeren in Nederland
Nederland maakt een bijzondere transitie mee. Vanaf dit jaar zijn er voor het eerst meer 65-plussers dan jongeren tot 20 jaar, blijkt uit CBS-data. Dat zal ook van invloed zijn op recreatie en vrijetijdsgedrag.
16/12/25
Amsterdam aantrekkelijk voor sportindustrie
Werelds grootste sport- en outdoorbeurs ISPO is in 2026 in Amsterdam. Van 3 tot en met 5 november 2026 verwelkomt RAI Amsterdam naar verwachting ongeveer 50.000 bezoekers uit de wereldwijde sportindustrie. Amsterdam is aantrekkelijk voor de sportindustrie.
16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.

||| Agenda |||

07/01/26 t/m 08-01-26
07/01/26 t/m 08-01-26: Travel Trade Days 2026
De Travel Trade Days zijn kennis- en netwerkdagen voor de professionele reisbranche in de Benelux. G...
08/01/26 t/m 11-01-26
08/01/26 t/m 11-01-26: Vakantiebeurs 2026 - De wereld aan je voeten
De wereld ligt aan je voeten op Vakantiebeurs. Proef nieuwe smaken, ontmoet reizigers met bijzondere...
27/01/26 t/m 30-01-26
27/01/26 t/m 30-01-26: ENTER2026 eTourism Conference
De Breda University of Applied Sciences organiseert in januari 2026 de ENTER2026 eTourism Conference...
12/02/26
12/02/26 t/m 12-02-26: Dagrecreatie Live
Op 12 februari 2026 vindt het gloednieuwe event Dagrecreatie Live plaats in Evenementenhal Gorinchem...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...