Geplaatst op: 03-07-2014
Auteur: Marc Gerlings

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?

Gratis deelnemen aan Succesvolle Destinatiemarketing 2015?
Hoe zorg je voor optimale destinatiemarketing? Communicatie naar potentiële gasten en relaties speelt een hoofdrol. Bij Destinatiemarketing 2015 op 19 augustus 2014 worden de jongste ontwikkelingen op het gebied van communicatie onthuld. Als lezer van Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl maak je kans op gratis deelname.

Hoe kunt u destinatiemarketing vertalen van de plannen aan de keukentafel tot mobiele toepassingen? Roger Davids, directeur van BASIS Communicatie, heeft de afgelopen jaren voor meer dan 20 steden, regio's en landen de marktbewerking verzorgd. Hij toont een aantal voorbeelden uit de praktijk hoe destinaties 'de strijd aan de keukentafel' kunnen winnen, dankzij de effectieve inzet van direct marketing en mobiele toepassingen zoals voor tablets en smartphone. Hij presenteert de integratie van multimedia toepassingen.

Vouchers in toerisme
Toeristische destinaties werken graag met kortingsacties en samenwerkingsverbanden van ondernemers. Hoe kun je dat optimaliseren. Voorbeelden uit de wereld van de retail brengen dat tot leven. Astrid Tan, directeur van TN VoordeelVouchers werkt voor bekende A-merken, zoals Albert Heijn, Kruidvat en L'Oreal. Zij laat u zien hoe destinaties dankzij winkelpromoties veel publiciteit en aandacht genereren voor hun land, stad of streek.

Maak kans op GRATIS deelname
Lezers van vakblad Recreatie & Toerisme en het digitale kanaal nritmedia.nl maken kans op gratis deelname aan dit congres. Wij kunnen 10 entreebewijzen weggeven. U kunt zich inschrijven via deze link. Vul in het extra veld ‘opmerking’ bij de inschrijving de code ‘Recreatie & Toerisme / nritmedia.nl’. De 10 ontvangen vanuit de organisatie bericht over de deelname.

Locatie: Haarlem
Wanneer: donderdag 19 augustus 2014
Van - tot: 14:30 tot 17:00
Trefwoorden: destinatiemarketing 2015, communicatie, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

16/12/25
Amsterdam aantrekkelijk voor sportindustrie
Werelds grootste sport- en outdoorbeurs ISPO is in 2026 in Amsterdam. Van 3 tot en met 5 november 2026 verwelkomt RAI Amsterdam naar verwachting ongeveer 50.000 bezoekers uit de wereldwijde sportindustrie. Amsterdam is aantrekkelijk voor de sportindustrie.
16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.
16/12/25
Utrecht Marketing gaat over naar Utrecht & Partners
Utrecht Marketing presenteerde onlangs haar Meerjarenplan 2026–2029 en ondertekende samen met wethouder Susanne Schilderman de meerjarenopdracht van de gemeente Utrecht. Tijdens dezelfde bijeenkomst maakte de organisatie bekend dat zij per 1 januari 2026 verdergaat onder een nieuwe naam: Utrecht & Partners.
16/12/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs start in 2026 met circulaire standbouw
Koninklijke Jaarbeurs introduceert vanaf 1 januari 2026 volledig circulaire standbouw voor exposanten op haar eigen vakbeurzen. Met deze stap versnelt Jaarbeurs actief de duurzame transitie binnen de evenementenbranche.
15/12/25
Zeeland dichter bij Brabantse steden en Zwolle
Zeeland en Noord-Brabant zijn beter met elkaar verbonden via een directe treinverbinding ieder uur. Dat werd op 15 december feestelijk gevierd op het station in Vlissingen.
15/12/25
Exclusief voor leden
Erfgoed Zwarte Molen wordt vakantieverblijf
Stichting Kempens Landschap opent in januari 2026 een erfgoedlogies in de Zwarte Molen in Lille. Deze 19e-eeuwse molen, die sinds 2016 eigendom is van de landschapsorganisatie, werd grondig gerenoveerd en ingericht als vakantiewoning voor vier personen. Met de herbestemming wil de Stichting het karakteristieke gebouw opnieuw actief deel laten uitmaken van de gemeenschap.
15/12/25
Verdubbeling doorfietsroutes tot 2030
De Nederlandse doorfietsroutes zijn het afgelopen jaar opnieuw flink uitgebreid. In 2025 is het netwerk gegroeid naar 1.118 kilometer gerealiseerde doorfietsroutes, een toename van 137 kilometer ten opzichte van vorig jaar. De komende vijf jaar verdubbelt dat waarschijnlijk met 1.198 kilometer naar een totaal van 2.316 kilometer. Dat blijkt uit een inventarisatie van samenwerkingsorganisatie Tour de Force.
15/12/25
Efteling musical Joris en de draak naar 42 theaters
Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) bestaat in december 2025 vijf jaar. Dat was geen makkelijke introductie. Nederland zat volop in de coronaperiode en bijeenkomsten waren vaak niet mogelijk.

||| Agenda |||

07/01/26 t/m 08-01-26
07/01/26 t/m 08-01-26: Travel Trade Days 2026
De Travel Trade Days zijn kennis- en netwerkdagen voor de professionele reisbranche in de Benelux. G...
08/01/26 t/m 11-01-26
08/01/26 t/m 11-01-26: Vakantiebeurs 2026 - De wereld aan je voeten
De wereld ligt aan je voeten op Vakantiebeurs. Proef nieuwe smaken, ontmoet reizigers met bijzondere...
27/01/26 t/m 30-01-26
27/01/26 t/m 30-01-26: ENTER2026 eTourism Conference
De Breda University of Applied Sciences organiseert in januari 2026 de ENTER2026 eTourism Conference...
12/02/26
12/02/26 t/m 12-02-26: Dagrecreatie Live
Op 12 februari 2026 vindt het gloednieuwe event Dagrecreatie Live plaats in Evenementenhal Gorinchem...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...