Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 22-11-2016

Nieuwe directeur Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen/VisitVeluwe

Nieuwe directeur Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen/VisitVeluwe
Per 1 maart 2017 start Herre Dijkema als statutair directeur Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen/VisitVeluwe. Hij volgt hiermee Jurriaan de Mol op, die onlangs RBT KAN verruilde voor een nieuwe functie bij NBTC Holland Marketing in Den Haag. Herre Dijkema was de afgelopen jaren directeur financiën en organisatie bij VVV Nederland.


Adjunct Directeur Hanneline Oosting-Adriaansens is verheugd over de aanstelling van Herre Dijkema. "Zijn goede kennis van de toeristisch-recreatieve sector, het publiek private netwerk en van het gastheerschap, de VVV organisatie, in combinatie met zijn financiële achtergrond zijn een grote waarde voor onze organisatie. Ik kijk met veel plezier uit naar onze samenwerking en de wijze waarop hij de relatie met onze gemeenten, toeristisch-recreatief bedrijfsleven en overige (inter) nationale stakeholders verder uitbouwt."


"Het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen / VisitVeluwe heeft de afgelopen jaren al heel veel bereikt met haar collectieve marketingaanpak die ze samen met overheden en het toeristisch-recreatief bedrijfsleven uitvoert. Ik zie er naar uit om daar samen met de medewerkers van het bureau verder uitvoering aan te geven en zo een bijdrage te leveren aan een groei in de vrijetijdseconomie in de regio Arnhem Nijmegen en de Veluwe."


Herre Dijkema



RBT KAN

Kerntaak van RBT KAN is het verzorgen van de (toeristische) marketing van de regio Arnhem Nijmegen in binnen- en buitenland. Daarnaast vervult de organisatie de rol van gastheerschap met het merk VVV. In 2015 richtte RBT KAN de business unit VisitVeluwe op om zo ook de toeristische marketing van de Veluwe vorm te geven.


Achtergrond Herre Dijkema

Alvorens Herre Dijkema (1974) bij VVV Nederland aan de slag ging was hij werkzaam bij onder meer bij Regionaal Opleidingen Centrum (ROC) Rijn IJssel en de Belastingdienst. Herre Dijkema is woonachtig in Arnhem.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, vvv, gelderland, veluwe, arnhem, nijmegen

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...