Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten

Jaarbeurs in Utrecht. Foto Michiel Ton.
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
Van entreesigning tot geveldoeken en merkcampagnes: Van Straaten wordt verantwoordelijk voor de visuele uitstraling van evenementen bij Jaarbeurs.
De keuze voor Van Straaten komt voort uit een selectietraject waarin zowel kwaliteit, flexibiliteit als duurzaamheid centraal stonden. Van Straaten onderscheidt zich volgens Jaarbeurs door hun innovatieve benadering van merkbeleving en hun duurzame werkwijze. Het bedrijf werkt met circulaire materialen, biedt een recycleprogramma, beschikt over een ISO 14001-certificering en maakt gebruik van ClimateCalc om CO?-uitstoot inzichtelijk te maken. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Marketing
Trefwoorden: Jaarbeurs, communicatie, campagne, signing, bureau, marketing, evenement