Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-06-2025
Auteur: Redactie
NRIT

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Hart van Limburg en Smart-market bundelen krachten voor zorgeloos boeken van toeristische arrangementen

Beleving, gemak en verbinding staan centraal in een nieuwe samenwerking tussen VVV Hart van Limburg en het innovatieve boekingsplatform Smart-market. Samen willen zij het toeristisch aanbod in Midden-Limburg toegankelijker en aantrekkelijker maken voor bezoekers én ondernemers.

Binnenkort kunnen bezoekers via de website hartvanlimburg.nl niet alleen inspiratie opdoen voor een dagje uit of weekendje weg, maar ook direct bijzondere arrangementen boeken via het platform van Smart-market. Dan koppelt hartvanlimburg.nl naar Smart Market vanaf de partnerpagina’s van ondernemers die arrangementen via het platform aanbieden. Op die manier ontstaat er een duidelijke verbinding tussen de inspiratiecontent op hartvanlimburg.nl en de boekbare arrangementen op smart-market.nl. Zo versterken we elkaar én maken we het de bezoeker makkelijk.

Compementaire samenwerking

De samenwerking is complementair: Hart van Limburg brengt een sterk netwerk van toeristische ondernemers, een krachtig regionaal merk en inspirerende content. Smart-market voegt daar een professioneel en gebruiksvriendelijk boekingsplatform aan toe, inclusief promotie, ticketing en financiële afhandeling.

Cyriel Hendrix, strategisch marketingmanager bij Hart van Limburg: "We zijn blij dat we partners op deze manier kunnen ondersteunen bij het vermarkten van hun aanbod. Smart-market sluit perfect aan bij onze ambitie om gastvrijheid en gemak centraal te stellen in de bezoekerservaring.”

Voor ondernemers in de recreatiesector biedt de samenwerking duidelijke voordelen. Via Hart van Limburg kunnen zij laagdrempelig arrangementen aanbieden, die vervolgens professioneel worden verwerkt en verkocht via Smart-market. Dit betekent minder administratief werk, meer zichtbaarheid en een extra verkoopkanaal.

Geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving

Op de website van Smart-market is inmiddels een groeiend aanbod van arrangementen in Midden- en Zuid-Limburg te vinden, waaronder de populaire "Stap & Hap”-routes, wijnwandelingen en thematische uitjes zoals fotosafari’s en bierproeverijen. Met deze samenwerking zetten beide organisaties een belangrijke stap richting een meer geïntegreerde en gastgerichte toeristische beleving in Limburg.

Trefwoorden: dmo, Limburg, arrangementen, dagrecreatie, boekingsplatform

CELTH



||| Nieuws |||

24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
23/06/25
Exclusief voor leden
Plaswijckpark mag Koninklijk Wapen voeren
Koning Willem-Alexander heeft het Recht tot het voeren van het Koninklijk Wapen met de toevoeging ‘Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier’ toegekend aan Stichting Plaswijckpark. Dit bekende Rotterdamse park ontvangt jaarlijks rond de 450.000 bezoekers.
20/06/25
Exclusief voor leden
Recreatief fietsen in de lift: ontspanning en gezondheid als belangrijkste drijfveren
Het recreatief fietsen in Nederland zit in de lift. Nederlanders maken jaarlijks in totaal 532 miljo...
19/06/25
Vrijwilligers erfgoed en natuur krijgen waardering
Onder het motto ‘Handen uit de mouwen!’ werd zaterdag in vestingstad Hellevoetsluis de Provinciale Vrijwilligersdag 2025 feestelijk geopend door gedeputeerden Anne Koning en Meindert Stolk. De jaarlijkse bijeenkomst zette de duizenden vrijwilligers in het erfgoed en groen van Zuid-Holland in het zonnetje.
19/06/25
Exclusief voor leden
BRO wordt Movares
"De naam BRO gaat verdwijnen en dat doet wel pijn", meldt de directie van BRO. "We gaan met 10 afzonderlijke bedrijven samen het nieuwe Movares vormen."
18/06/25
Tourist Info punt in Zweeler kerk
Op 20 juni vindt de officiële aftrap van het uitvoeringsplan ‘Kiemen in Drentse grond’ plaats door het openen van de Tourist Info in de Zweeler Kerk.
17/06/25
Exclusief voor leden
Pocketpark Houthavens Botanique open
Prinses Margarita opende in de Amsterdamse Houthavens het Houthavens Botanique. Dit groene pocketpark, een samenwerking van Heren2, Boomkwekerij Ebben en Erwin Stam Tuinstudio, benadrukt het belang van groenbeleving.
17/06/25
Caroline Belt wordt directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation.
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.