Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-03-2025
Auteur: Marc Gerlings

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen

Sylvia van Mullem merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen
Sylvia van Mullem. Foto: Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.

Met een brede achtergrond in marketing en communicatie in diverse sectoren – waaronder sport en landbouw – brengt Van Mullem veel kennis en ervaring mee. De afgelopen 6,5 jaar werkte zij in de agrarische sector en daarvoor elf jaar bij Gelderse Sport Federatie: ‘Ik woon, werk en recreëer hier al jaren en weet hoe bijzonder deze omgeving is. Van de dynamiek van de stad tot de rust van het rivierenlandschap: er is zoveel moois te ontdekken. Mijn doel is om samen met partners het verhaal van deze regio sterker op de kaart te zetten, zodat nog meer mensen deze prachtige plekken weten te vinden.’

Als merkleider gaat Van Mullem zich richten op het versterken van de regiomerken regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Daarbij werkt zij nauw samen met gemeenten, ondernemers en organisaties om het toeristisch profiel van de regio te versterken. 

Directeur Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, Herre Dijkema: 'Ik heet Sylvia van harte welkom en wens haar veel succes als nieuwe merkleider van de regio Arnhem en Rijk van Nijmegen. Ik kijk uit naar de samenwerking en ben ervan overtuigd dat we met haar een waardevolle opvolger van Reinou de Haan hebben gevonden.'
Trefwoorden: Nijmegen, Arnhem, dmo, merk

CELTH



||| Nieuws |||

04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.
26/06/25
Studenten Buas en WUR onderzoeken klimaatrisico’s in Montenegrijnse toerismesector
Toerismestudenten van Breda University of Applied Sciences (Buas) en Wageningen University & Research hebben onlangs drie weken lang veldonderzoek gedaan in Montenegro. Ze droegen bij aan het inzicht in hoe lokale gemeenschappen de toenemende klimaatrisico's in de toeristische sector ervaren. Dit onderzoek, onderdeel van het jaarlijkse International Field Practicum, richt zich op complexe duurzaamheidsvraagstukken.
20/06/25
Exclusief voor leden
Recreatief fietsen in de lift: ontspanning en gezondheid als belangrijkste drijfveren
Het recreatief fietsen in Nederland zit in de lift. Nederlanders maken jaarlijks in totaal 532 miljo...
18/06/25
Trend minder alcohol drinken
In de horeca is het al duidelijk zichtbaar, de non-alcoholische dranken worden vaker besteld. Die trend is nu ook zichtbaar in de CBS-cijfers. Het is een belangrijke trend die van invloed is op de horeca in toeristische bedrijven.
10/06/25
Exclusief voor leden
Maatregelen handbagage laat Nederlanders nadenken over vliegreis
Vliegmaatschappijen scherpen de handbagageregels verder aan, waardoor reizigers meer betalen voor ingecheckte bagage en minder kunnen meenemen. Als gevolg daarvan overweegt een grote groep Nederlanders (37%) met een ander vervoermiddel op vakantie te gaan in plaats van te vliegen.
04/06/25
Barbara Oomen bij afscheid: praktijkgericht onderzoek belangrijk voor de regio
Barbara Oomen nam op dinsdag 3 juni afscheid als voorzitter van het College van Bestuur van HZ University of Applied Sciences. Ze deed dat met studenten, collega’s en relaties uit het werkveld in het atrium van de HZ in Vlissingen.
04/06/25
Internationaal World Leisure Congress strijkt neer in Breda
Van 25 tot en met 28 augustus is Breda het toneel van het achttiende World Leisure Congress. Dit prestigieuze, tweejaarlijkse evenement brengt zo’n vijfhonderd academici en professionals uit de vrijetijdssector samen om te praten over het thema ‘Leisure for a Better Society’.
03/06/25
Collectief van toonaangevende horecapartners lanceert cruciaal onderzoek naar digitale toekomstbestendigheid sector
Vandaag start het eerste nationale Horeca 2.0 onderzoek. Het onderzoek komt op een kritiek moment voor een sector die kampt met een ongekende combinatie van personeelstekorten, stijgende kosten en veranderende consumenteneisen