Geplaatst op: 06-12-2024
Auteur: Marc Gerlings

Great Stay App neemt The Digital Concierge over

Platform groeit naar 600 accommodaties

Great Stay App neemt The Digital Concierge over
De overname werd afgerond tijdens de Recreatie Vakbeurs 2024. Foto Great Stay app.
Great Stay, bedrijf in digitale gastcommunicatie neemt app The Digital Concierge over. 

"Met deze overname versterken we onze positie in de markt en voegen we 160 nieuwe klanten toe aan ons huidige platform, waarop meer dan 600 bestaande klanten wereldwijd zijn aangesloten," meldt Great Stay eigenaar David Claessen.

Waarom overname The Digital Concierge met zijn 160 gebruikers? De app van The Digital Concierge is ook ontwikkeld om hosts en gasten te ontzorgen. Gebruikers zijn daarom relatief eenvoudig te integreren naar het Great Stay platform. "In combinatie met onze koppelingen en innovatieve functionaliteiten bieden we mooie extra’s – een mooie toevoeging voor zowel de bestaande klanten van The Digital Concierge als voor Great Stay zelf." Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: overname, communicatie, accommodatie, digitalisering, app, platform, management

CELTH



||| Nieuws |||

18/12/25
Toerisme en recreatie spelen structurele rol in de leefbaarheid
In december heeft Destinatie Nederland een zienswijze ingediend op de Ontwerp Nota Ruimte. Toerisme en recreatie spelen een structurele rol en daar is ruimte voor nodig.
16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.
16/12/25
Utrecht Marketing gaat over naar Utrecht & Partners
Utrecht Marketing presenteerde onlangs haar Meerjarenplan 2026–2029 en ondertekende samen met wethouder Susanne Schilderman de meerjarenopdracht van de gemeente Utrecht. Tijdens dezelfde bijeenkomst maakte de organisatie bekend dat zij per 1 januari 2026 verdergaat onder een nieuwe naam: Utrecht & Partners.
03/12/25
Adam Butler merkregisseur Twente
Nieuwe Merkregisseur Twente is Adam Butler (34). Butler kwam op 27 oktober in dienst bij Twente Marketing. Met zijn achtergrond in merkstrategie en storytelling gaat hij aan de slag om het merk Twente verder te versterken en samen met partners het regionale verhaal nóg herkenbaarder en krachtiger neer te zetten.
28/11/25
Nieuwe Video Apeldoorn congresstad
Apeldoorn Partners bouwt aan een sterker congresklimaat. Daarom is een nieuwe video opgenomen die 15 congreslocaties in beeld brengt.
27/11/25
Digitale winterspecial Veluwe gelanceerd
Van kerstmarkten tot culinaire tips, Veluwe lanceert een gloednieuwe digitale winterspecial: ‘Ontdek, proef, beleef – winter op de Veluwe’. Een online magazine boordevol tips voor een sfeervolle en smaakvolle winter op de Veluwe. De dmo meldt aan NRIT dat het in de toekomst méér digitale magazines wil uitgeven.
24/11/25
Breda voegt curlingbanen toe aan winterprogrammering
Nederlandse steden bieden steeds meer winterprogrammering aan. Breda gaat verder dan een ijsbaan. De silent disco staat weer op het programma en nieuw zijn de curlingbanen.
18/11/25
Aanlichting Domtoren mogelijk door cheque van 1,2 miljoen euro
Tijdens een bijeenkomst op 17 november in de Michaëlskapel van de Domtoren heeft wethouder Dennis de Vries een cheque ter waarde van 1,2 miljoen euro in ontvangst genomen. Het bedrag is de opbrengst van diverse acties en initiatieven die Stichting Utrechts eigenDom en Utrecht Marketing de afgelopen zeven jaar organiseerden om de nieuwe aanlichting van de Domtoren mogelijk te maken.