Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 28-11-2024
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Kinepolis biedt Cosy Loungers voor business class-ervaring

Primeur in Nederland

Kinepolis biedt Cosy Loungers voor business class-ervaring

Wat wil je als bioscoopbezoeker nog meer dan compleet ondergedompeld te worden in de film, behalve perfecte projectie en ultiem geluid? Comfortabele, ruime stoelen natuurlijk. Bij Kinepolis zit je op al die fronten altijd goed. En vanaf 4 december lig je ook altijd goed, met de introductie deze feestdagen van de Cosy Loungers in Kinepolis Leidschendam.

 

De filmervaring thuis kan niet tippen aan die van een technologisch geavanceerde Kinepolis-zaal, maar in je eigen huiskamer kun je wel ongegeneerd onderuit op de bank of met de voeten op tafel films beleven. Met de komst van de Cosy Loungers - luxe, brede ligbedden op de eerste rij van de zaal - heb je het allerbeste van twee werelden. Het perfecte beeld en overrompelend geluid, maar ook de ultieme vorm van ontspanning. Het gebruikscomfort is vergelijkbaar met de vliegstoelen uit de business class (waar je altijd jaloers naar kijkt), maar dan voor iedereen toegankelijk. Met een lengte van maar liefst twee meter en het gebruik van premium materialen zijn de Cosy Loungers een fantastische upgrade van je kijkervaring. De allereerste zalen waar je voortaan languit van een film kunt genieten zijn van Kinepolis Leidschendam. Het revolutionaire concept wordt in 2025 uiteraard ook naar andere Kinepolis-bioscopen uitgebreid.


NRIT vroeg aan Kinepolis hoe dit idee is ontstaan.  "Kinepolis is actief in verschillende landen en hanteert een strategie waarbij we regelmatig concepten in één land testen om ze vervolgens ook in andere markten uit te proberen. Dit specifieke concept is daar een goed voorbeeld van: we hebben het afgelopen jaar met succes getest bij ons dochterbedrijf MJR Theatres in Michigan, Verenigde Staten. Het is moeilijk exact te zeggen hoe dit idee is ontstaan, maar bij Kinepolis intern trachten we zoveel mogelijk innovatie en ondernemerschap te stimuleren. Wij blijven ons inzetten om grensverleggende concepten te ontwikkelen die bijdragen aan een betere bioscoopervaring voor onze bezoekers."

Trefwoorden: Bioscoop, ligstoelen

CELTH



||| Nieuws |||

12/06/25
Mijlpaal EuroParcs Enkhuizer Strand: eerste gasten gearriveerd
Vrijdag 6 juni arriveerden de eerste gasten voor hun vakantie op EuroParcs Enkhuizer Strand aan het IJsselmeer.
05/06/25
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking Unseen en Art Rotterdam
De dertiende editie van fotografiebeurs Unseen, nu als onderdeel van Art Rotterdam, vindt eind maart 2026 plaats; dus niet, als eerder aangekondigd door de organisatie, komende september in de Amsterdamse NDSM Loods.
05/06/25
European Running Championships 2029 in Utrecht
Op World Running Day (4 juni) kwam mooi nieuws van European Athletics naar buiten. Utrecht wordt gastheer van de derde editie van de Europese Kampioenschappen Hardlopen, die in mei 2029 plaatsvinden.
03/06/25
Herre Dijkema vertrekt als directeur toerisme veluwe arnhem nijmegen
Herre Dijkema stapt per 1 augustus 2025 over naar de rol van directeur van de Koninklijke NRVD.
03/06/25
Klimrijk Brabant verwelkomt 15.000ste bezoeker tijdens jubileumjaar
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
03/06/25
Recreatie Vakbeurs kiest Villa Pardoes als goede doel voor 2025-editie
Recreatie Vakbeurs heeft Villa Pardoes benoemd tot officieel goede doel voor de beurseditie die zal plaatsvinden op 11, 12 en 13 november 2025.
03/06/25
Van Hooff voorzitter Talent Alliantie
Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs, is benoemd tot nieuwe voorzitter van de Utrecht Talent Alliantie (UTA). Van Hooff volgt bestuursvoorzitter Hogeschool Utrecht Wilma Scholte op Reimer op.
02/06/25
Exclusief voor leden
Vegan Food Tour zorgt voor verandering
In 2024 liepen 1.700 mensen mee met een Vegan Food Tour in drie steden: Utrecht, Amsterdam en Rotterdam. Ze bezochten in totaal 40 verschillende horecapartners van deze tourorgqanisatie, van comfort food tot fine dining. 66% van de deelnemers was geen veganist. Eten proeven leidt tot verandering.