AI persoonlijke reizen op hotelplatform
Wetime zet stap naar scale-up
“Als je met je familie gaat met kinderen, dan wil je toch echt andere dingen zien en beleven in Parijs.”
Wetime is een Belgische start-up in de reiswereld. Het model van persoonlijke reizen door AI-technologie in te zetten, krijgt een extra afzetkanaal via de televisies in hotels. We spreken met Sietse Schelpe over de kans van dit normaliter onopvallende kanaal.
De Belgische start-up Wetime (zie website Wetime.eu) kondigt aan dat het zijn online platform voor het plannen van reizen uitbreidt naar hotels. In samenwerking met Packet Ship, een softwareprovider voor hotels, zal Wetime zijn geavanceerde AI-tech...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: reisbranche, horeca, hotels
|
|
28/10/24
FarmCamps, aanbieder van boerderijvakanties in binnen- en buitenland, heeft een samenwerking gesloten met digitaal marketingbureau Draft Digital.
|
28/10/24
Ondanks de milde temperaturen en beperkte sneeuwzekerheid in bepaalde wintersportgebieden tijdens afgelopen seizoen, blijven de wintersportboekingen naar Oostenrijk voor komend seizoen verrassend stabiel. Dit blijkt uit de data van vakantiehuizenverhuurder Villa for You en de Nederlandse Ski Vereniging.
|
23/10/24
De Autoriteit Persoonsgegevens (AP) heeft 8 vakantieparken onderzocht die gezichtsherkenning inzetten bij de toegang tot zwembaden en speeltuinen. Alle onderzochte vakantieparken bleken de privacywet te overtreden.
|
23/10/24
Na een periode van terughoudendheid lijken consumenten weer meer te besteden. Vooral aan vrijetijdsbestedingen als vakanties, uitjes en restaurantbezoek wordt meer uitgegeven.
|
18/10/24
Olivier Garaïalde, CEO van Center Parcs, en Jan Willem Hilbron, algemeen directeur bij Albron hebben getekend voor contractverlenging van de samenwerking tot 30 september 2035.
|
17/10/24
Expedia, Hotels.com en Vrbo hebben hun krachten gebundeld en onthullen de nieuwste reistrends voor 2025 in hun jaarlijkse rapport, Unpack ’25. . De reistrends voor 2025 laten zien dat reizigers op zoek zijn naar authentieke, gemakkelijke en unieke ervaringen. Duurzaamheid, technologie en persoonlijke voorkeuren spelen een belangrijke rol in de toekomst van reizen.
|
17/10/24
De ANVR is bang dat de internationale trein nooit van de grond zal komen als er geen fundamentele veranderingen in het beleid worden doorgevoerd. Het kabinet en Europa moeten snel actie ondernemen. Dat zegt de brancheorganisatie bij de publicatie van een uitgebreide studie naar de geschiktheid van de railsector voor vakanties en zakenreizen.
|
16/10/24
Wat maakt kamperen zo populair onder jongeren.
|
|
12/11/24 t/m 14-11-24
Op 12, 13 & 14 november 2024 vindt de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs plaats in Evenementenhal Har...
|
14/11/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van t...
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
|