Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 17-11-2023
Auteur: Redactie
NRIT

ANVR richt website nu ook op reizigers

ANVR richt website nu ook op reizigers

ANVR heeft een nieuwe website gelanceerd. Grootste verandering is naast een nieuwe uitstraling dat ze zich nu nadrukkelijker richten op consumenten. De brancheorganisatie wil hiermee belangrijke zekerheden die ANVR leden aan reizigers bieden voor een onbezorgde vakantie, beter over het voetlicht brengen.

Door de nieuwe website nu ook te richten op de reiziger ontstaat de mogelijkheid om meer uitleg te geven aan de zekerheden die door ANVR erkende reisbedrijven bieden. Daarnaast is dit een mooi medium waarop de positieve toegevoegde waarde van een pakketreis, in elke vorm nog eens kan worden benadrukt.

Meer informatie voor reizigers

"Ondanks dat wij geen consumenten organisatie zijn hopen wij dat deze vernieuwde website zorgt voor meer duidelijkheid bij de reizigers en het makkelijker vinden van informatie en belangrijk nieuws” aldus Hanita van der Meer, Marketing & Communicatie specialist van de ANVR, "Daarnaast hopen we dat het de reiziger antwoord geeft op vragen die zij hebben en dat hiermee duidelijk wordt waarom het van belang is om bij het boeken van een vakantie altijd te letten op het ANVR logo, ook online”.

Nieuw design

Het nieuwe design, dat ontwikkeld is door branchepartner Blue Flamingos, ziet er modern uit en is ook helemaal doorgetrokken naar de social media kanalen. "Via deze weg zal de ANVR haar leden meer inzicht verschaffen in wat de branchevereniging doet voor haar leden en de reiziger kan via social media gewezen worden op de vele voordelen, voorwaarden, adviezen en zekerheden die ANVR leden te bieden hebben”, zegt van der Meer. Blue Flamingo’s heeft de voorkant (CMS) succesvol aan de verenigingsdatabase van Windex gekoppeld waarbij een extra leden inlogportaal door Windex is ingericht.

Link: https://www.anvr.nl
Trefwoorden: reisbranche, brancheorganisaties, informatie, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

02/06/25
Bewuster reisgedrag: 39% kiest voor dichtbij, lange verre reizen nemen toe
Volgens onderzoek van Riksja Travel kiezen steeds meer mensen voor bestemmingen binnen 6000 km en wie verder reist, blijft langer weg.
02/06/25
FlixTrain bestelt 65 nieuwe hogesnelheidstreinen voor Europese uitbreiding
FlixTrain bestelt 65 nieuwe hogesnelheidstreinen. Met deze investering speelt FlixTrain in op de groeiende vraag naar snelle en betaalbare treinverbindingen.
02/06/25
APG investeert €250 miljoen in duurzame vliegtuigbrandstof SkyNRG
Pensioenuitvoerder APG investeert namens ABP tot €250 miljoen in SkyNRG, een Nederlandse pionier in duurzame vliegtuigbrandstof (Sustainable Aviation Fuel, SAF). De investering ondersteunt de uitbreiding van SkyNRG’s activiteiten en draagt bij aan de wereldwijde verduurzaming van de luchtvaart.
28/05/25
1 miljoen stekkerauto's
Aan het eind van het eerste kwartaal van 2025 telde Nederland voor het eerst iets meer dan 1 miljoen stekkerauto’s. Daarmee is nu ruim een op de tien personenauto’s een stekkerauto.
26/05/25
Exclusief voor leden
Jelmer Schoolderman brandmanager bij Corendon
Jelmer Schoolderman treedt per 2 juni 2025 in dienst bij Corendon als Brandmanager. In deze rol vers...
23/05/25
Exclusief voor leden
Toerisme- en reissector roept Europarlementariërs op tot evenwichtige herziening van de Richtlijn Pakketreizen
Europese toerisme- en reissector verwelkomt de inspanningen van het Europees Parlement om de Richtlijn Pakketreizen (PTD) te herzien maar maakt zich wel zorgen over uitwerking daarvan.
22/05/25
easyJet blikt terug en gaat positief de zomer in
Luchtvaartmaatschappij easyJet verwacht een winstgroei voor het volledige boekjaar 2025. Dit is mede te danken aan een lichte verbetering van de resultaten in de winter en een toenemende vraag naar vluchten en vakanties in de komende zomer. easyJet Holidays gaat naar verwachting sterk groeien.
22/05/25
Exclusief voor leden
Brussels Airport Fund open voor duurzame initiatieven rondom de luchthaven
Voor het derde jaar op rij steunt het Brussels Airport Fund, beheerd door de Koning Boudewijnstichting, duurzame projecten in de omgeving van de luchthaven.