Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-07-2023
Auteur: Marc Gerlings

Ripstar kent generatie Z

14 ontwikkelpunten sportief segment generatie Z

Ripstar kent generatie Z
Surfkamp bij Celorio, in de Spaanse regio Asturië. Foto: Ripstar.
Ripstar de Nederlandse sportreisorganisatie opent voor het eerst een surfkamp in de Noord-Spaanse regio Asturië. Ripstar speelt in op de wensen van generatie Z, jongeren geboren tussen 1997 en 2012. Avontuur, durf en authentieke reiservaringen, zijn sterke motivaties. Hoe worden die wensen ingevuld door het team in Asturië?

Ripstar opent komende zomer een gloednieuw surfkamp in de niet zo bekende regio Asturië, Noord-Spanje. Het is het eerste surfkamp voor jongeren tussen de 15 en 18 jaar oud dat volledig inspeelt op de unieke kenmerken van 'Generatie Z' surfers. Het kamp is geopend in de plaats Celorio. Als pioniers op het gebied van action sports reizen begrijpt Ripstar de kracht en het belang van Generatie Z. Gen Z is een groep die durft - 51% is op zoek naar avontuur op hun reizen. Ripstar creëert met het nieuwe kamp reiservaringen die naadloos aansluiten bij deze unieke reisvoorkeur. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: reizen, generatie Z, sport, touroperator, productontwikkeling, marketing,

CELTH



||| Nieuws |||

15/04/25
Ahoy location of the year
In Venray zijn de Live Entertainment Production Awards (LEPA) uitgereikt. Rotterdam Ahoy mocht de prestigieuze titel 'Location of the Year 2024’ in ontvangst nemen.
05/03/25
EK indoor atletiek biedt tribune voor fans met visuele beperking
Tijdens de kampioenschappen wordt op zowel zaterdag- als zondagochtend voor het eerst een speciale tribune ingericht voor mensen met een visuele beperking.
10/02/25
Nationale Sportweek telt liefst 5 host cities
Van 19 tot en met 28 september 2025 vindt de Nationale Sportweek plaats, waarbij heel Nederland in beweging komt. Vijf steden springen eruit als host cities: Leeuwarden, Bunschoten, Zoetermeer, Westland en Helmond.
07/01/25
Exclusief voor leden
Apollo Reizen wordt sponsor Sparta
Apollo Reizen heeft vandaag aangekondigd sponsor te worden van voetbalclub Sparta Rotterdam. Deze nieuwe sponsoring markeert voor Apollo Reizen het versterken van de band tussen sport en reizen.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
03/12/24
Bluebird-index wijst Frankrijk aan voor beste sneeuwomstandigheden
Hoewel de grote meerderheid van de sneeuwliefhebbers (60%) de ervaring van een wintersportvakantie onvervangbaar vindt, onafhankelijk van hoeveel sneeuw er zou vallen, wacht (33%) op een duidelijke sneeuwgarantie alvorens een vakantie te boeken, volgens cijfers van reisorganisatie Sunweb.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.