Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 19-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir

Vacansoleil werkt samen met première bioscoopfilm Ladybug & Cat Noir
Winactie met beleving op De Schatberg voor de winnaars. Foto: Vacansoleil

Aanbieder van kampeervakanties Vacansoleil is een officiële partner van de animatiefilm 'Ladybug & Cat Noir. In de samenwerking kan Vacansoleik 500 gratis bioscooptickets weggeven. Die kaarten zijn het lokkertje in een marketingactie. Twee gezinnen kunnen een verblijf winnen in een speciaal Miraculous-dorp op camping De Schatberg.


De twee gezinnen die het verblijf winnen krijgen een ‘exclusieve viewing party van de film ‘. De fans van de iconische animatiefilm hebben er lang op moeten wachten, maar deze zomer is het zover. ‘Ladybug & Cat Noir: De Film’ draait vanaf 5 juli in de bioscopen in Nederland en België. Het is een spin-off van de populaire tv-serie voor kinderen die onder meer op streamingdienst Netflix is te zien. De serie is uitgezonden in 120 landen.


"Met deze samenwerking benadrukken we onze toewijding aan het leveren van geweldige vakantieavonturen,” zegt Kim Laperre van Vacansoleil. "Het is een perfecte match, aangezien de film zich richt op het plezier en de vreugde van jonge kinderen en hun ouders. En daar richten wij ons ook volledig op bij Vacansoleil.”


Safaritent in Miraculous-stijl

Vacansoleil stelt 500 gratis cinematickets beschikbaar voor gezinnen die tussen 19 en 26 juni hun zomervakantie boeken. Link naar de actie, daar kun je ook de teaser van de film bekijken. Daarnaast tovert de campingspecialist van 7 tot en met 10 juli een deel van vijfsterrencamping De Schatberg (in Sevenum, Nederland) om in een uniek Miraculous-vakantiedorp. Via een sociale media actie kunnen twee gelukkige gezinnen er een vakantie winnen in een safaritent, compleet in Miraculous-stijl. Hoogtepunt van het verblijf is exclusieve viewing party van de film op zaterdag 8 juli in de nabijgelegen cinema DOK6.

Kim Laperre: "Met deze actie nodigen we gezinnen uit voor een zomer vol avontuur en verwondering, zowel op het witte doek als op de camping van Vacansoleil. Want een vakantie is als een prachtige film: de sfeer en de mooie beelden blijven je altijd bij.”

Trefwoorden: camping, marketing, film, boeking, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

15/04/25
Ahoy location of the year
In Venray zijn de Live Entertainment Production Awards (LEPA) uitgereikt. Rotterdam Ahoy mocht de prestigieuze titel 'Location of the Year 2024’ in ontvangst nemen.
05/03/25
EK indoor atletiek biedt tribune voor fans met visuele beperking
Tijdens de kampioenschappen wordt op zowel zaterdag- als zondagochtend voor het eerst een speciale tribune ingericht voor mensen met een visuele beperking.
10/02/25
Nationale Sportweek telt liefst 5 host cities
Van 19 tot en met 28 september 2025 vindt de Nationale Sportweek plaats, waarbij heel Nederland in beweging komt. Vijf steden springen eruit als host cities: Leeuwarden, Bunschoten, Zoetermeer, Westland en Helmond.
07/01/25
Exclusief voor leden
Apollo Reizen wordt sponsor Sparta
Apollo Reizen heeft vandaag aangekondigd sponsor te worden van voetbalclub Sparta Rotterdam. Deze nieuwe sponsoring markeert voor Apollo Reizen het versterken van de band tussen sport en reizen.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.
03/12/24
Bluebird-index wijst Frankrijk aan voor beste sneeuwomstandigheden
Hoewel de grote meerderheid van de sneeuwliefhebbers (60%) de ervaring van een wintersportvakantie onvervangbaar vindt, onafhankelijk van hoeveel sneeuw er zou vallen, wacht (33%) op een duidelijke sneeuwgarantie alvorens een vakantie te boeken, volgens cijfers van reisorganisatie Sunweb.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.