Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 09-05-2023
Auteur: Marc Gerlings

Toverland gaat door met evenement Youtubers

Toverland gaat door met evenement Youtubers
Het evenement valt goed bij alle jeugdige volgers. Foto: Toverland.

Attractiepark Toverland heeft vandaag bekendgemaakt welke populaire YouTubers en TikTokkers hun opwachting maken bij het jaarlijks terugkerende evenement YOUTUBERSxTOVERLAND. Op zondag 25 juni zijn onder andere Team Dylan Haegens, Kalvijn, Nina Warink en dj-duo Giel en Stefan van STUK te vinden op de Main Stage.

Ook in de rest van het park zijn er, naast ruim 35 attracties, extra activiteiten die de online wereld even offline maken. De Main Stage in entreegebied Port Laguna vormt het kloppend hart van de derde editie van YOUTUBERSxTOVERLAND. Hier trapt Team Dylan Haegens, bestaande uit Marit, Rick, Teun en Dylan zelf, het programma af met hun Q&A Show. Fans hebben een uur lang de tijd om vragen aan het team te stellen, terwijl verschillende challenges het tot een dynamisch geheel maken.


Meester en juffen

Later op de middag is het de beurt aan vier TikTok Teachers. Meester Jesper, Juf Sanne, Roy van @AKkennisclips en Juffie Iris vertellen meer over hun carrière als meester of juf én als bekend TikTokker. Na de les verschijnt het koppel Kalvijn en Nina Warink op het podium, waar ook zij vragen uit het publiek zullen beantwoorden.

 

Vlak voor het attractiepark haar poorten sluit is het tijd voor een knallende finale. Giel en Stefan van STUK nemen plaats achter de dj-booth en sluiten de dag op muzikale wijze af.

 

Bekende ijsscheppers

Naast de creators op de Main Stage is er nog veel meer te beleven in Toverland. Fans kunnen bijvoorbeeld Odin en Vincent tegenkomen, bekend van @IJssalonBorger op TikTok. De heren scheppen namelijk ijs bij vuurtoren Solaris in plaats van in hun thuishaven in het Drentse Borger.

 

In themagebied Avalon staat, na het succes van vorig jaar, weer een 360º video spinner die met camera om de gasten heen draait. Dit levert unieke beelden op om te delen op sociale media. Ook kan iedereen spontaan het Toverland TikTok Team tegen het lijf lopen, dat mensen uitdaagt om samen met hen een dansje te wagen.

Trefwoorden: attractiepark, sociale media, marketing, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

13/05/25
Keukenhof kijkt terug op een stralend seizoen
Ruim 1,4 miljoen bezoekers vanuit de hele wereld brachten een bezoek aan de keukenhof en beoordeelden het bezoek met een 8,7.
13/05/25
De vernieuwde LF Basiskaart is er - onmisbare kaartenset voor fietsvakanties
Stichting Landelijk Fietsplatform lanceert een vernieuwde versie van de populaire fietsatlas met een actueel overzicht van alle LF-routes en knooppunten.
13/05/25
Deal tussen hotelier CitizenM en hotelgigant Marriott is geen bedrijfsovername
De overname lijkt op een klassieke bedrijfsovername, maar in werkelijkheid gaat het om de koop van het merk en de formule.
08/05/25
Fietscampagne Heuvelrug & Vallei verbindt erfgoed, natuur en duurzaamheid
RBT Heuvelrug & Vallei koppelt fietsrecreatie aan actuele thema's als gezondheid, duurzaamheid en erfgoed en speelt in op de groeiende behoefte aan groene, bewuste beleving.
08/05/25
Elektrische Efteling-stoomtrein rijdt eerste rondje
Na een jaar in Engeland te zijn geweest voor een onzichtbare metamorfose reed Aagje haar eerste rondje met een elektrische aandrijving.
02/05/25
Nominaties geopend voor Recreatie Verkiezingen 2025
Tot en met 14 september kunnen leerbedrijven, praktijkopleiders en medewerkers binnen de recreatiesector genomineerd worden voor de Recreatie Verkiezingen 2025.
02/05/25
ZooParc Overloon zet 25-jarig jubileum in het teken van natuurbescherming
Tijdens jubileumjaar maakt het park het Projet van het Jaar bekend en in de zomer vindt de opening van het themagebied Ngyuwe plaats.
18/04/25
Nationale Campermarkt trekt ruimt 3.200 bezoekers
De grootste particuliere campermarkt van Europa laat 25% van de campers van eigenaar wisselen