Geplaatst op: 11-04-2023
Auteur: Marc Gerlings

HMSHost breidt uit in Rotterdam The Hague Airport

HMSHost breidt uit in Rotterdam The Hague Airport
Grand Cafe Het Uitzicht. Foto: HMSHost Nederland.

HMSHost Nederland breidt uit op Rotterdam The Hague Airport. HMSHost Nederland voegt het nieuwe restaurant, ‘Grand Café Het Uitzicht’, toe aan haar portfolio. Reizigers kunnen vanaf nu voor de security genieten van het restaurant met het indrukwekkende terras.

Désirée Breedveld, Commercieel Directeur Rotterdam The Hague Airport,: "We kijken er naar uit om onze bezoekers te verwelkomen en hen te laten genieten van het ruime aanbod en het prachtige uitzicht over het platform dat Het Uitzicht te bieden heeft."

Ronald Loendersloot, Managing Director HMSHost Nederland: "We zijn blij dat we kunnen uitbreiden op de luchthaven en dat we hiermee onze samenwerking met Rotterdam The Hague Airport versterken. Naast onze vier andere locaties achter de douane, speelt Grand Café Het Uitzicht een belangrijke rol in ons aanbod op het vliegveld. Het restaurant is precies wat bezoekers zoeken: een warm, huiselijk grand café met een ruim aanbod aan overheerlijke gerechten.”

HMSHost International is onderdeel van de Autogrill Group. Die groep is 's werelds grootste exploitant van eet- en drinkgelegenheden voor mensen die onderweg zijn. De horecaformules zijn te vinden op 42 luchthavens, 35 treinstations en in 7 winkelcentra, verspreid over 19 landen in Europa, India en het Midden-Oosten en Azië-Pacific. HMSHost International is nu deel van de Dufry Group die retail, food & beverage combineert.

Trefwoorden: horeca, luchthaven, gastvrijheid, hospitality

CELTH



     
Trendrapport

||| Nieuws |||

04/10/23
Exclusief voor leden
Toeslag voor werknemers Schiphol blijft
Vakbonden FNV en CNV hebben afspraken gemaakt over behoud van de medewerkerstoeslag op Schiphol. Die geldt onder meer voor beveiligers, schoonmakers en begeleiders van mensen met beperkte mobiliteit. En er is een doorbraak op ‘leefbaar loon’.
03/10/23
Exclusief voor leden
Rebranding Saudia in teken digitale transformatie
Saudia, de nationale luchtvaartmaatschappij van Saudi-Arabië, onthulde haar nieuwe merkidentiteit. Deze nieuwe identiteit is in lijn met een breder strategisch digitaal transformatieplan gericht op het versterken van de ondersteuning van de luchtvaartmaatschappij voor de nationale ambitie Vision 2030.
02/10/23
Fietsvakantie in eigen land steeds populairder
Fietsvakanties zijn de afgelopen jaren steeds populairder geworden. De voornaamste reden is dat veel mensen inzien dat ons eigen land tal van mooie plekken heeft, die je op de fiets natuurlijk goed kunt verkennen. Daarbij komt ook dat sinds de opkomst van de e-bike, het fietsen nog meer in trek is dan dat dit daarvoor het geval was.
02/10/23
40% minder ruimte voor prive jets op Schiphol
Er is minder ruimte voor privévliegtuigen op Schiphol vanaf 31 maart 2024. Dat staat in Schiphols capaciteitsdeclaratie, het officiële document met daarin de beschikbare capaciteit voor het zomerseizoen 2024.
29/09/23
Hurtigruten meert voor het eerst aan in Scheveningen
De Noorderlichtexpedities van rederij Hurtigruten gaan dit weekend van start. De MS Maud vertrekt binnenkort vanuit Londen om koers te zetten naar het noorden van Scandinavië en zal onderweg voor het eerst op 1 oktober ook aanmeren in de haven van Seaport The Hague-Scheveningen.
28/09/23
Exclusief voor leden
Sterke groei van intercontinentale reizen
Consumenten boeken weer volop intercontinentale reizen. Dat blijkt uit de ANVR-GfK boekingsstatistiek van augustus waarvoor ruim 40.000 Nederlanders zijn ondervraagd. Overall is er ten opzichte van augustus 2022 een groei van 13% in aantallen boekingen.
28/09/23
Travel Challenge levert banen op
Reiswerk, het arbeidsmarktfonds van de reisbranche, organiseerde in juni de Travel Challenge - een 5-daagse event van de reisbranche. Op het prachtige Fuerteventura kwamen 64 studenten, samen met experts van vooraanstaande reisbedrijven en het onderwijs, bijeen om innovatieve duurzame concepten te ontwikkelen voor bestaande kavels.
27/09/23
Better Places: Gezonde bedrijfsvoering en duurzaam opereren gaan hand in hand
Duurzame reisorganisatie Better Places lukt het om haar impact op het klimaat te verkleinen en tegelijkertijd een gezond bedrijf te zijn. Dat is veruit de belangrijkste conclusie uit haar eerste impact rapport Better Places bewijst daarmee dat je succesvol kunt zijn door anders te gaan reizen en minder (ver) te vliegen.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.