Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 26-01-2023
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Suncamp introduceert: campingadvies van de CampingGuru

Uniek concept in de reiswereld

Suncamp introduceert: campingadvies van de CampingGuru

Wil jij alles weten over jouw favoriete camping? Stel je campingvraag dan aan de persoon die echt op de camping is geweest. Vanaf nu is dat mogelijk. Suncamp introduceert de CampingGuru, een uniek concept in de reisbranche. Bij 200 van de 300 Suncamp-campings kunnen bezoekers nu 24 uur per dag live chatten met een CampingGuru voor persoonlijke ervaringen.


Consumenten vertrouwen steeds meer op aanbevelingen van mensen die een product écht kennen. Suncamp speelt hier met het Guru-concept op in. Komen er bijvoorbeeld veel landgenoten op de camping? Moet je ver lopen van de accommodatie naar het zwembad? Vooral op dit soort specifieke vragen weet de CampingGuru het antwoord. 


Campingkennis van ACSI

Het succes van dit concept bestaat uit een aantal factoren. De hoeveelheid campingkennis is er daar een van. Suncamp is namelijk onderdeel van campingspecialist ACSI en in heel Europa is er geen organisatie te vinden met zoveel campingkennis in huis. De ACSI-medewerkers, inspecteurs, reisleiders en SunLodge-beheerders zijn dagelijks bezig met kamperen en kennen veel campings op hun duimpje. Ook de snelheid is belangrijk. Er zijn verschillende Guru’s per camping en samen weten zij vrijwel alle vragen te beantwoorden. De kampeerder vraagt en de CampingGuru antwoordt doorgaans binnen een paar minuten.

 

Trefwoorden: Campingvragen, campingkennis, concept reiswereld

CELTH



||| Nieuws |||

22/05/25
easyJet blikt terug en gaat positief de zomer in
Luchtvaartmaatschappij easyJet verwacht een winstgroei voor het volledige boekjaar 2025. Dit is mede te danken aan een lichte verbetering van de resultaten in de winter en een toenemende vraag naar vluchten en vakanties in de komende zomer. easyJet Holidays gaat naar verwachting sterk groeien.
21/05/25
Boele wordt salesmanager Retail bij Corendon
Tineke Boele start op 1 juli 2025 als Salesmanager Retail bij reisbedrijf Corendon. In deze rol is zij verantwoordelijk voor de verkoop van reisproducten via retailpartners.
20/05/25
Exclusief voor leden
Waarom we landgenoten tijdens vakantie vermijden
Hard praten, zeuren over het eten en alleen maar bezig zijn met geld. Maar liefst 69 procent van alle Nederlanders ergert zich tijdens de vakantie aan het gedrag van landgenoten.
19/05/25
Exclusief voor leden
Verrassend: treinen goedkoper dan vliegen
Verrassend onderzoek van spaarplatform Raisin dat ziet dat Europese vliegreizen veel duurder zijn dan treinreizen. Een gezin betaalt gemiddeld 62% meer voor het vliegtuig dan met de trein. In 2025 zijn treinreizen in de zomer gemiddeld even duur als in 2024, maar vliegen is 6% duurder geworden. Het maakt wel uit of je met Eurostar of Deutsche Bahn reist.
19/05/25
Huurauto op vakantie: prijzen sinds 2022 meer dan gehalveerd
De prijzen voor huurauto’s op populaire Europese vakantiebestemmingen zijn in drie jaar tijd met meer dan 50 procent gedaald. Dat blijkt uit de jaarlijkse inventarisatie van Enterprise Car Sharing & Rental.
16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Exclusief voor leden
30% van de Nederlanders kan niet met vakantie zonder vakantiegeld
Komende week wordt het vakantiegeld weer overgemaakt naar miljoenen Nederlanders. Waar de één al koffers aan het pakken is, kijkt de ander of er nog geld overblijft voor een uitje ná het betalen van de vaste lasten.
13/05/25
Exclusief voor leden
Geopolitieke spanningen beïnvloeden boekingen reiswereld
Na het vroegboekseizoen 2025, waarin veel Nederlanders hun zomervakantie al vroeg in het jaar vastleggen, is nu het last minute seizoen aangebroken. Uit onderzoek van bureau iVOX, in opdracht van Sunweb onder 1000 Nederlanders, blijkt dat geopolitieke spanningen, natuurrampen en extreem weer een merkbare invloed hebben op de last minute vakantieplannen van Nederlanders.