Geplaatst op: 07-11-2022
Auteur: Marc Gerlings

Eliza was here past merk aan

Merkidentiteit met eigen geur en geluid

Eliza was here past merk aan
De Asterisk is toegevoegd en staat in het merk voor \'hier meer\'. Foto: Eliza was here.
Eliza was here toont vanaf vandaag een opgefriste merkidentiteit én breidt het reisaanbod uit met exclusieve accommodaties om zo haar merkpropositie te versterken.  Dat klinkt soft maar er zit een groeistrategie achter.

"Het concept sluit aan bij onze strategische visie als toonaangevende digitale vakantie expert en speelt in op de wensen van de vakantieganger van nu. We willen de vraag naar bijzondere vakanties genereren en een inspirator zijn. Eliza laat je zien waarvan je niet wist dat je ernaar op zoek bent. Een inspirerende merkpositionering én ervaring zijn hierin belangrijk”, aldus Tim van den Bergh, Director Eliza was here. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: touroperator, communicatie, strategie, groei, merk

CELTH
 






||| Nieuws |||

17/05/24
Touroperator TUI zet campagne op met 10 influencers
Vandaag start TUI een campagne waarin de reisorganisatie op zoek gaat naar 10 TUInfluencers. Dat zijn niet de gebruikelijke influencers met veel volgers en een groot bereik op social media, maar TUI fans die graag op vakantie gaan en anderen daarvan laten meegenieten.
16/05/24
Exclusief voor leden
Nominaties beste bed en breakfast vallen in Drenthe, Gelderland en Zuid-Holland
De genomineerden zijn B&B De Engelhoeve in Roderwolde (Drenthe), Casa No.8 in Nunspeet (Gelderland) en Hoeve BuytenHout in Delfgauw (Zuid-Holland). De winnaar wordt onthuld op woensdag 5 juni.
16/05/24
Exclusief voor leden
easyJet noteert verlies maar verwacht sterke winstgroei in 2024.
Luchtvaartbedrijf easyJet meldt een gerapporteerd verlies van £347 miljoen voor belastingen. Dat klinkt veel maar het verlies daalt snel door de stijgende vraag naar vliegreizen. Dit zijn halfjaarcijfers van het gebroken boekjaar van easyJet.
16/05/24
Exclusief voor leden
Na succes Corendon op Curaçao ook vluchten naar Bonaire
Wat vinden mensen van werken in de reisbranche? Dat gaat Reiswerk grondig onderzoeken in de komende tijd. Het laatste imago onderzoek dateert van vóór de coronaperiode, hoog tijd om opnieuw te kijken naar hoe de reisbranche als werkgever wordt gezien.
15/05/24
Exclusief voor leden
47% heeft zomervakantie 2024 nog niet geboekt
#Loudbudgeting, de wereldwijde TikToktrend waarbij mensen openlijk praten over budgetteren en besparen, is ook populair onder vakantiegangers. Uit onderzoek van reisapp Skyscanner blijkt dat bijna de helft van de Nederlanders (48%) aan loudbudgeting doet om geld te sparen voor de zomervakantie.
14/05/24
Waarvoor gebruiken Nederlanders het vakantiegeld?
Met de uitbetaling van het vakantiegeld in het vooruitzicht heeft Pricewise onderzocht of Nederlanders dat geld wel gebruiken om een vakantie te bekostigen. Dat valt hard mee. Slechts 11% van de mensen in Nederland gebruiken het vakantiegeld niet voor vakantie, maar om hun vaste lasten te kunnen betalen.
13/05/24
Exclusief voor leden
Tui vliegt rechtstreeks naar Egypte winter 2024/2025
In de winter van 2024/2025 vliegt Tui zonder tussenstop naar Egypte. Dat scheelt de reiziger gemiddeld twee uur aan reistijd. Ook de TUI pakketreizen met een vlucht van Transavia worden uitgevoerd met een rechtstreekse vlucht.
03/05/24
Nederlandse camperaars gaan het liefst naar Zeeland, Noord-Brabant en Utrecht
Uit onderzoek naar campergedrag door Campercontact, een platform voor camperaars, blijkt dat Nederlandse camperaars het meest kiezen voor de schoonheid en diversiteit van eigen land.

||| Agenda |||

27/05/24
27/05/24 t/m 27-05-24: Sustainable Tourism Mobility Forum
De Breda University of Applied Sciences (BUas) en het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen ...
05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...