Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-10-2022
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Foodtrucks geven extra smaak aan horeca-aanbod Roompot

Foodtrucks geven extra smaak aan horeca-aanbod Roompot
  • 4 foodtrucks met gevarieerd streetfood aanbod
  • Versbereide gerechten
  • Als festival door het land, met start in Zeeland

Roompot breidt zijn horeca-aanbod verder uit met 4 moderne foodtrucks waarin originele en hedendaagse streetfood wordt bereid voor het breedste palet aan gasten. Sinds deze week kunnen Roompots gasten genieten van de verse gerechten die in de mobiele BBQ smoker, pizzaoven, fried & crispy truck en family foodtruck zijn bereid. Roompots foodtrucks trekken tot begin november door Zeeland, waar ze elke dag op een ander park stoppen. 

De voorbije jaren schonk Roompot heel wat aandacht aan de make-over van zijn horeca-aanbod. Zowel het uiterlijk van de horeca-locaties als de menukaart werden grondig aangepakt en vanuit een herkenbare conceptuele aanpak benaderd. In de branche nam Roompot het voortouw om bio- en veganproducten en duurzame vis permanent en prominent op de kaart te zetten. 

Sinds deze week geeft Roompot extra smaak aan die vernieuwings- en kwaliteitsslag door vier foodtrucks in gebruik te nemen. De trucks zullen samen als mini-festival op Roompots parken worden ingezet. De foodtrucks serveren elk een andere vorm van streetfood waardoor zij samen een heel breed palet aan gasten rond het vuur kunnen aantrekken. ? ? 

Family foodtruck

 

Fried and crispy

 

BBQ smoker

 

Houtgestookte pizzaoven

Trefwoorden: Foodtrucks

CELTH



||| Nieuws |||

22/05/25
easyJet blikt terug en gaat positief de zomer in
Luchtvaartmaatschappij easyJet verwacht een winstgroei voor het volledige boekjaar 2025. Dit is mede te danken aan een lichte verbetering van de resultaten in de winter en een toenemende vraag naar vluchten en vakanties in de komende zomer. easyJet Holidays gaat naar verwachting sterk groeien.
21/05/25
Boele wordt salesmanager Retail bij Corendon
Tineke Boele start op 1 juli 2025 als Salesmanager Retail bij reisbedrijf Corendon. In deze rol is zij verantwoordelijk voor de verkoop van reisproducten via retailpartners.
20/05/25
Exclusief voor leden
Waarom we landgenoten tijdens vakantie vermijden
Hard praten, zeuren over het eten en alleen maar bezig zijn met geld. Maar liefst 69 procent van alle Nederlanders ergert zich tijdens de vakantie aan het gedrag van landgenoten.
19/05/25
Exclusief voor leden
Verrassend: treinen goedkoper dan vliegen
Verrassend onderzoek van spaarplatform Raisin dat ziet dat Europese vliegreizen veel duurder zijn dan treinreizen. Een gezin betaalt gemiddeld 62% meer voor het vliegtuig dan met de trein. In 2025 zijn treinreizen in de zomer gemiddeld even duur als in 2024, maar vliegen is 6% duurder geworden. Het maakt wel uit of je met Eurostar of Deutsche Bahn reist.
19/05/25
Huurauto op vakantie: prijzen sinds 2022 meer dan gehalveerd
De prijzen voor huurauto’s op populaire Europese vakantiebestemmingen zijn in drie jaar tijd met meer dan 50 procent gedaald. Dat blijkt uit de jaarlijkse inventarisatie van Enterprise Car Sharing & Rental.
16/05/25
Exclusief voor leden
Taiwan opent toeristisch informatiecentrum in Amsterdam
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
15/05/25
Exclusief voor leden
30% van de Nederlanders kan niet met vakantie zonder vakantiegeld
Komende week wordt het vakantiegeld weer overgemaakt naar miljoenen Nederlanders. Waar de één al koffers aan het pakken is, kijkt de ander of er nog geld overblijft voor een uitje ná het betalen van de vaste lasten.
13/05/25
Exclusief voor leden
Geopolitieke spanningen beïnvloeden boekingen reiswereld
Na het vroegboekseizoen 2025, waarin veel Nederlanders hun zomervakantie al vroeg in het jaar vastleggen, is nu het last minute seizoen aangebroken. Uit onderzoek van bureau iVOX, in opdracht van Sunweb onder 1000 Nederlanders, blijkt dat geopolitieke spanningen, natuurrampen en extreem weer een merkbare invloed hebben op de last minute vakantieplannen van Nederlanders.