Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-07-2022

Corendon versterkt hotelpositie in Nederland (5 hotels)

Corendon versterkt hotelpositie in Nederland (5 hotels)
The College Hotel van Corendon. Foto: Corendon
Corendon Hotels & Resorts tekent een franchiseovereenkomst met Marriott International voor vijf hotels in Nederland. De samenwerking vertegenwoordigt bijna duizend hotelkamers in en rond Amsterdam. 

Marriott exploiteert meer dan 8.000 hotels in 139 landen over de hele wereld. Onder de franchise-samenwerking zal Corendon de vijf hotels blijven exploiteren onder vier Marriott International merken: Autograph Collection, Tribute Portfolio, Residence Inn by Marriott en Fairfield by Marriott.  De hotels zullen ook deel uitmaken van Marriott International's loyaliteitsprogramma, Marriott Bonvoy.

Nunes: "gastvrijheid van Corendon toevoegen"

"We zijn zeer verheugd om samen te werken met Marriott International, een wereldwijd erkend merk in gastvrijheid, en te profiteren van Marriott's wereldwijde naamsbekendheid en gastenloyaliteitsprogramma", aldus Mariska Nunes, Managing Director van Corendon hotels. "Ons doel is om >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: hotel, Amsterdam, strategie, merk, marketing

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH



    ||| Nieuws |||

    11/07/25
    De fuik van nepadvertenties voor vakanties
    Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
    11/07/25
    Bosbranden en hitte in zuidelijk Europa
    Het Rode Kruis waarschuwt vakantiegangers die dit weekend naar zuidelijk Europa trekken. De hulporganisatie roept mensen op om goed voorbereid met vakantie te gaan. Met flinke bosbranden en zeer hoge temperaturen in Frankrijk, Spanje, Griekenland en Turkije ligt een noodsituatie deze zomer op de loer.
    10/07/25
    Exclusief voor leden
    Europeanen willen sneller en beter spoorvervoer
    Een ruime meerderheid van de Europeanen vindt dat het spoorvervoer tussen EU-landen dringend verbeterd moet worden. Dat blijkt uit een nieuwe peiling van Polling Europe onder ruim 5.000 inwoners van de 27 EU-lidstaten
    04/07/25
    Exclusief voor leden
    Petitie: informeer passagiers over tromboserisico
    De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
    04/07/25
    Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
    De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
    04/07/25
    Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
    Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
    03/07/25
    Steeds meer reizigers kiezen voor budgetmaatschappijen
    Het aantal passagiers dat via Nederlandse luchthavens met een budgetmaatschappij vliegt, is in twintig jaar tijd verdrievoudigd. In 2024 maakten 27,8 miljoen reizigers gebruik van een prijsvechter, tegenover 9,3 miljoen in 2004.
    02/07/25
    Exclusief voor leden
    Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
    Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.