Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-05-2022
Auteur: Marc Gerlings

Slimme tool blind webpages bij site Leiden Convention Bureau

Slimme tool blind webpages bij site Leiden Convention Bureau
Leiden, Galgewater en in de achtergrond molen De Put.
Het Leiden Convention Bureau heeft een nieuwe website. Compleet vernieuwd met een moderne en toegankelijke uitstraling. Blind webpages is een nieuwe tool en dat kan nieuwe congressen over de streep trekken.

De nieuwe site inspireert en laat vele congresmogelijkheden in Leiden zien, zowel voor organisatoren als deelnemers. De pagina vind je online als leidenconventionbureau.nl
 

Blind webpages

De site van het Leiden Convention Bureau heeft een handige nieuwe ‘tool’: Blind webpages. Deze pagina’s geven informatie over een specifiek congres en zijn alleen toegankelijk voor deelnemers van dit congres. Dat kan ook van invloed zijn op uitgaven in de stad.

Ook vinden de deelnemers hier informatie over wat er in Leiden te doen is en waar zij kunnen verblijven. Zo inspireert het Leiden Convention Bureau congresgangers om net iets langer te blijven en meer te ondernemen.

Het aantal congressen in de stad is sterk gestegen en de reden is het lopende Europese themajaar City of Science 2022. Nog nooit eerder ontving Leiden zoveel congressen als in dit jaar.
Trefwoorden: Leiden, congres, website, marketing, DMO

CELTH



||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
09/07/25
Mag je dat souvenir meenemen?
Vakantiegangers zijn zich er vaak niet van bewust dat souvenirs van beschermde soorten afkomstig kunnen zijn, meldt de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. Denk bijvoorbeeld aan sieraden gemaakt van schelpen, tassen van slangenleer, cactussen of kaviaar.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.