Geplaatst op: 02-11-2021
Auteur: Redactie
NRIT

Geen Woorden maar Slapen

Geen Woorden maar Slapen

EuroParcs haalt wel het maximale uit haar sponsoring van Feyenoord. Nu weer met een actie waar supporters kans maken op een nachtje slapen in de Kuip met als thema ‘Geen Woorden maar Slapen’. In een bijzondere commercial licht Jan Boskamp een tipje van de sluier op. Beide partijen zijn zo tevreden over de samenwerking dat het contract weer met een jaar is verlengd. 

Supporters van Feyenoord krijgen aan het einde van het seizoen 2021 – 2022 de kans om te overnachten bij EuroParcs De Kuip. Een bijzondere slaapplek met uitzicht over het veld met daarbij een heerlijk ontbijt op bed na een avond onder de duizend lampen van het Feyenoord-stadion.

Geen Woorden Maar Slapen

Als gezicht van EuroParcs en Feyenoord is er in de nieuwe commercial wederom een rol weggelegd voor Jan Boskamp. Ditmaal doet hij als nachtbewaker van EuroParcs De Kuip zijn ronde door de gangen van Het Stadion en stuit hij op verschillende spelers van Feyenoord 1 (Trauner, Linssen, Hartjes en Milambo) en Feyenoord Vrouwen 1 (Conijnenberg). Ook oud-speler en huidig staflid John de Wolf maakt weer zijn opwachting en doet op ludieke wijze zijn naam eer aan. Om kans te maken op deze bijzondere overnachting kunnen Feyenoord-supporters zich online aanmelden via www.feyenoord.nl/europarcs.


EuroParcs blijft ook volgend seizoen hoofdpartner van Feyenoord

Hoofdpartner EuroParcs heeft het contract met Feyenoord wederom met een jaar verlengd, door de optie uit het contract te lichten. De overeenkomst loopt nu tot en met juni 2023. De EuroParcs Group is bezig aan het derde seizoen als hoofdpartner, eerst met het merk Droomparken, nu met het merk EuroParcs.

Feyenoord: Plezier spat van samenwerking af

Joris van Dijk, commercieel directeur Feyenoord: ‘Toen we vorig jaar onze samenwerking met een jaar verlengden hebben we daarin gelijk een optie voor nog een jaar meegenomen, gekoppeld aan een aantal doelstellingen. Het is mooi om te zien dat we deze doelstellingen samen hebben weten te realiseren. Het plezier spat van deze samenwerking af en het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen.’

EuroParcs: Sponsoring heeft merk een enorme boost

Andries Bruil, directielid van EuroParcs Group: ‘Het hoofdpartnership met Feyenoord heeft een enorm positief effect op onze organisatie en de naamsbekendheid voor ons merk EuroParcs. Zeker nu ons tweede merk Droomparken volledig opgaat in EuroParcs. Sponsoring van Feyenoord geeft het merk EuroParcs een enorme boost.’ Volgens Bruil heeft het hoofdpartnerschap de verwachtingen overtroffen. ‘Vanaf de start zien wij een groei in onze naamsbekendheid en hebben Feyenoord-supporters én andere voetballiefhebbers de weg naar onze parken gevonden.’

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, bungalowparken, vakantieparken, sponsoring, sport

||| Blogs |||

09/12/20
Brood en betaald voetbal
Brood en betaald voetbal
09/12/20 · Sport · Harm IJben | Lees meer
In een column eerder dit jaar nam ik u mee in mijn zienswijze op ‘het nieuwe normaal’. Ten tijde...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

03/01/22
Subsidie voor chloorvrij zwembad Nunspeet
De provincie Gelderland geeft € 245.000,00 subsidie aan het Clear Pool project van de gemeente ...
17/12/21
Vanaf 1 januari ruitervignet verplicht op Utrechtse Heuvelrug
In december 2020 tekenden de partijen een intentieovereenkomst, vandaag resulterend in een convenant voor de komende drie jaar voor het Ruitervignet dat verplicht wordt in 2022. Het nieuws krijgt meer impact omdat nog 6 terreinen zich aansloten.
16/12/21
Eindelijk....toerisme krijgt volwaardige plek in economisch beleid
Nederland krijgt na een ellenlange formatie een nieuwe regering. Het coalitieakkoord ‘Omzien naar elkaar, vooruitkijken naar de toekomst’ biedt voor de vrijetijdssector heel wat aanknopingspunten. Belangrijkste feit is wel dat toerisme een volwaardige plek krijgt in het economisch beleid. De regering gaat de culturele sector extra ondersteunen, er gaan miljarden naar het landelijk gebied, maar de uitstoot van de luchtvaart komt onder het vergrootglas.
13/12/21
De nieuwste trends in toerisme, recreatie en vrije tijd
Vandaag verschijnt de 40ste editie van het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. Wat in de jaren tachtig van de vorige eeuw begon met een dun boekje rond het toen nieuwe ContinuVakantieOnderzoek (CVO) is in veertig jaar uitgegroeid tot een volwaardig jaarboek voor de gehele toerisme- en vrijetijdssector met trends, data, ontwikkelingen en inspiratie.
29/11/21
Deventer krijgt Leisurestrip
Na jaren van praten en onderhandelen lijkt de Leisurestrip in Deventer weer een flinke stap dichterbij te komen. Deze zomer werden de kavels aan de Holterweg door de gemeente verkocht en nu presenteert architectenbureau Palazzo een voorlopig ontwerp van drie nieuwe gebouwen.
13/11/21
De Recreatie Vakbeurs 2021 gaat door!
De Recreatie Vakbeurs 2021 gaat door. Ook na de aanscherping van de coronamaatregelen is een vakbeurs, een zogenaamd doorstroomevenement, mogelijk. Ook NRIT is samen met HISWA-RECRON zeer actief op deze vakbeurs in Hardenberg.
03/11/21
Weer veel maatregelen voor vrijetijdssector
Met de oplopende besmettingen en ziekenhuisopnames ziet het Nederlandse kabinet zich weer geroepen tot maatregelen om de pandemie te beteugelen. En weer is de vrijetijdssector de klos.
02/11/21
Geen Woorden maar Slapen
EuroParcs haalt wel het maximale uit haar sponsoring van Feyenoord. Nu weer met een actie waar supporters kans maken op een nachtje slapen in de Kuip met als thema ‘Geen Woorden maar Slapen’. In een bijzondere commercial licht Jan Boskamp een tipje van de sluier op. Beide partijen zijn zo tevreden over de samenwerking dat het contract weer met een jaar is verlengd.