Geplaatst op: 01-10-2021
Auteur: Redactie
NRIT

RED Online Marketing en Blogs4Travel gaan samen verder

RED Online Marketing en Blogs4Travel gaan samen verder

Per 1 oktober neemt RED Online Marketing het bedrijf van Richard Otten, Blogs4Travel, over. Beide bedrijven zijn welbekend en actief in de reis- en recreatiebranche. De aangeboden diensten sluiten mooi op elkaar aan en zullen elkaar versterken. Richard Otten maakt vanaf nu deel uit van het managementteam van RED Online Marketing en wordt verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de Franse markt. De diensten van RED worden met de komst van Renske Swarts in het team uitgebreid met contentcreatie, strategie en social media management. De naam Blogs4Travel blijft voorlopig bestaan.

Richard Otten, oprichter van Blogs4Travel en bekend in de recreatiebranche van o.a. TeamAnimation (animatieteams en programma’s), zijn Podcast (Toerisme, Recreatie en vrije tijd) en columns in de Recreatie Vakkrant zegt: "Roy en ik kennen elkaar al jaren en afgelopen jaar heb ik Corné en Lotte ook goed leren kennen toen ik achter de schermen al als RED sales vertegenwoordiger op de Franse markt eerste stappen zette. Dankzij de enorme klik, en onder het motto ‘samen staan we sterker’ voelde het voor mij nu goed om deze stap te maken.” De online publishing activiteiten, waaronder de labels Glamping.nl en Kids-Campings.com, blijven onder beheer van Richard Otten.  

Roy Platje, eigenaar van RED Online Marketing zet met deze stap zijn ambitieuze plannen als groeiend specialistisch online marketingbureau in de reis- en recreatiebranche voort. Het team, onder leiding van Corné den Braber en Lotte Konietzny, bouwt gestaag verder aan uitbreiding in Frankrijk en Duitsland. "We zijn trots dat Richard en Renske deel uitmaken van RED. Met Richard ga ik wayback, zijn kennis van de recreatiebranche en Franse markt is heel waardevol voor ons. Onze diensten sluiten mooi op elkaar aan. Samen kunnen we verder bouwen aan onze ambitie om het grootste Nederlandstalige online marketing bureau van (noordwest) Europa te worden, zonder de persoonlijke relatie met onze klanten uit het oog te verliezen”, aldus Platje

Trefwoorden: marketing, reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie

CELTH



||| Nieuws |||

03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.
03/07/25
Exclusief voor leden
Minder spanning op arbeidsmarkt gastvrijheidssector
De Landelijke Data Alliantie heeft de nieuwste kwartaalupdate van de Arbeidsmarktmonitor Gastvrijheidssector online gezet. Zien we daar de eerste tekenen van een trendbreuk naar een minder overspannen arbeidsmarkt in de gastvrijheidssector?
03/07/25
Steeds meer reizigers kiezen voor budgetmaatschappijen
Het aantal passagiers dat via Nederlandse luchthavens met een budgetmaatschappij vliegt, is in twintig jaar tijd verdrievoudigd. In 2024 maakten 27,8 miljoen reizigers gebruik van een prijsvechter, tegenover 9,3 miljoen in 2004.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Minder Nederlanders deze zomer op vakantie
Volgens de meest recente ANWB Vakantiemonitor kiest een kleiner percentage van de Nederlanders – 57% vergeleken met 73% vorig jaar – ervoor om in juli en augustus op vakantie te gaan. Deze verschuiving kenmerkt zich door een duidelijke voorkeur voor dichterbij huis. Vakanties binnen Europa en in eigen land winnen terrein, wat resulteert in de auto als meest gekozen vervoermiddel.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk in ontwikkeling
De bestaande fietsroute vanuit Westland naar het centrum van Delft wordt ontwikkeld tot metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk.