Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 02-09-2021
Auteur: Marc Gerlings

Let me entertain you

Samenwerking Spotify en Delta

Let me entertain you
Deel van het aanbod aan audio bij Delta. Foto: Delta.
Delta Airlines passagiers genieten vanaf nu aan boord van playlists en podcasts van Spotify op via de stoelschermen. De nieuwe samenwerking tussen ’s werelds grootste muziekstreamingdienst en ’s werelds meest bekroonde luchtvaartmaatschappij brengt meer audio entertainment aan boord.

Vanaf september 2021 kunnen passagiers meer dan 40 geselecteerde podcastseries beluisteren.Te beginnen op binnenlandse vluchten.

"Onze klanten verwachten het allerbeste in-flight entertainment wanneer ze met Delta vliegen en Spotify is het allerbeste op het gebied van muziek en podcasts", zegt Ranjan Goswami, van Brand Experience. "We verbeteren niet alleen de audioervaring aan boord, maar de beste content is ook de basis van onze visie van een meer gepersonaliseerde reis in de toekomst die klanten nergens anders zullen vinden."

Alleen bij Delta kunnen passagiers genieten van acht speciaal samengestelde versies van Spotify-afspeellijsten. Deze samengestelde mixtapes en podcasts worden regelmatig bijgewerkt en uitgebreid met nieuwe nummers en afleveringen zodat reizigers altijd de nieuwste afspeellijsten hebben tijdens hun reis - inclusief selecties van artiesten en genres die ze misschien nog niet hebben ontdekt.

Nu er dit jaar op meer routes fast-streaming wifi komt, kunnen klanten er ook voor kiezen om Spotify rechtstreeks vanaf hun persoonlijke mobiele apparaat te streamen door wifi-toegang tijdens de vlucht aan te schaffen.
Trefwoorden: vliegen, luchtvaart, streaming, audio, playlist, podcast

CELTH



||| Nieuws |||

11/07/25
De fuik van nepadvertenties voor vakanties
Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
11/07/25
Bosbranden en hitte in zuidelijk Europa
Het Rode Kruis waarschuwt vakantiegangers die dit weekend naar zuidelijk Europa trekken. De hulporganisatie roept mensen op om goed voorbereid met vakantie te gaan. Met flinke bosbranden en zeer hoge temperaturen in Frankrijk, Spanje, Griekenland en Turkije ligt een noodsituatie deze zomer op de loer.
10/07/25
Exclusief voor leden
Europeanen willen sneller en beter spoorvervoer
Een ruime meerderheid van de Europeanen vindt dat het spoorvervoer tussen EU-landen dringend verbeterd moet worden. Dat blijkt uit een nieuwe peiling van Polling Europe onder ruim 5.000 inwoners van de 27 EU-lidstaten
04/07/25
Exclusief voor leden
Petitie: informeer passagiers over tromboserisico
De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
03/07/25
Steeds meer reizigers kiezen voor budgetmaatschappijen
Het aantal passagiers dat via Nederlandse luchthavens met een budgetmaatschappij vliegt, is in twintig jaar tijd verdrievoudigd. In 2024 maakten 27,8 miljoen reizigers gebruik van een prijsvechter, tegenover 9,3 miljoen in 2004.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.