Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 17-06-2021
Auteur: Redactie
NRIT Media
Uitgever: NRIT Media

Zoom in op Noordwijk.

Zakelijke campagne van start

Zoom in op Noordwijk.

Vandaag start de campagne Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk, gericht op de nationale zakelijke bezoeker. Door de huidige en aankomende versoepelingen is het juist nu tijd de zakelijke professional te inspireren en te motiveren elkaar straks weer veilig te ontmoeten in Noordwijk. De zakelijke campagne is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing met een aanvullende subsidie uit het Corona noodfonds van de gemeente Noordwijk.


De Noordwijkse ondernemers die actief zijn op de zakelijke markt zijn het afgelopen jaar hard getroffen als gevolg van COVID-19. Mogelijkheden tot herstel zullen zich het eerste op de nationale zakelijke markt voordoen. Want na een jaar vooral thuiswerken kijken we er zo naar uit elkaar weer in het echt ontmoeten in plaats van de dagelijkse zoom meetings, om bij te praten, energie op te doen, te verbinden en om met elkaar nieuwe ideeën te laten ontstaan.


En waar kan dat beter dan in Noordwijk. Een gerenommeerde congresbadplaats met een bloeiende internationale zakelijke markt in met name het toeristische laagseizoen. Die schat aan ervaring, de zee aan ruimte en de eindeloze mogelijkheden bieden juist ook in deze tijd enorm veel kansen voor de Nederlandse zakelijke markt waar stap voor stap weer meer mogelijk is. ‘Laten we er dan samen voor zorgen dat die mogelijkheden om te vergaderen en voor teambuilding in Noordwijk worden gezocht en gevonden’, aldus wethouder Roberto ter Hark. ‘Met deze campagne willen we onze Noordwijkse ondernemers een steuntje in de rug bieden in de weg naar herstel.’


Om een zo groot mogelijk landelijk bereik te realiseren, start de campagne ‘Uitgezoomd? Zoom in op Noordwijk’ vandaag met een radiocommercial die tot en met 23 juni te horen is op BNR Nieuwsradio, Qmusic en Sky Radio. Daarnaast worden de online en sociale media kanalen ingezet van visit noordwijk holland (met name LinkedIn). De campagne loopt van 16 juni tot en met half juli 2021.

Trefwoorden: zakelijke campagne, subsidie

CELTH



||| Nieuws |||

27/05/25
Dagattractie Top 50: Dierentuinen noteren sterkste groei
De grootste Nederlandse dagattracties hebben vorig jaar 2% meer bezoekers geteld. Dierentuinen deden het relatief beter dan attractieparken en musea. De Zaanse Schans is in 2024 gestegen naar de tweede plaats op de ranglijst van best bezochte dagattracties in Nederland.
27/05/25
Exclusief voor leden
Kamperen in Nederland in 2025: Prijzen stijgen licht, maar blijven betaalbaar
Kamperen blijft ook in de zomer van 2025 een relatief betaalbare vakantieoptie, al stijgen de prijzen licht. Volgens de jaarlijkse prijsanalyse van PiNCAMP, het kampeerplatform van onder andere de ANWB, betalen kampeerders in Nederland dit jaar gemiddeld €55 per nacht voor een gezin van drie personen. Dat is een stijging van ongeveer 6 procent ten opzichte van vorig jaar.
27/05/25
Exclusief voor leden
Maastricht populairste gemeente van Nederland in 2025
Voor het eerst in veertien jaar is niet Amsterdam, maar Maastricht de favoriete gemeente van Nederland. Ook Flevoland scoort heel verrassend sterk.
27/05/25
Exclusief voor leden
Instructieregel voor bewoning recreatiewoningen in consultatie
Minister Mona Keijzer van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening heeft de instructieregel voor bewoning recreatiewoningen in consultatie gedaan. De instructieregel heeft een looptijd van 10 jaar.
26/05/25
Exclusief voor leden
Moons wordt voorzitter Van Gogh Nationaal Park
Met ingang van 1 juni 2025 start Annemarie Moons als voorzitter van Van Gogh Nationaal Park.
26/05/25
Finalisten ‘Beste Bed & Breakfast van Nederland’ zijn bekend
De genomineerden voor de titel ‘Beste B&B van Nederland 2025’ zijn door Stichting Bed & Breakfast Nederland bekendgemaakt. De genomineerden bevinden zich in de hoogste kwaliteitsklasse van het officiële B&B-classificatiesysteem.
26/05/25
Exclusief voor leden
Jelmer Schoolderman brandmanager bij Corendon
Jelmer Schoolderman treedt per 2 juni 2025 in dienst bij Corendon als Brandmanager. In deze rol vers...
26/05/25
Primeur op 9 oktober: Eerste editie Dutch Travel Media Awards
Op donderdag 9 oktober 2025 worden nieuwe onderscheidingen voor de mooiste en meest inspirerende reisverhalen uitgereikt.

||| Agenda |||

05/06/25
05/06/25 t/m 05-06-25: Nationaal Congres Citymarketing
Hoe draagt city- en regiomarketing bij aan brede welvaart, leefbaarheid en de binding met inwoners? ...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...