Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 16-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

Twee marketeers voor DMO Brabantse Peelgemeentes

Twee marketeers voor DMO Brabantse Peelgemeentes
Jolijn Brouwer (l) en Naline Roodbeen.
De zes Brabantse Peelgemeentes en Innovatiehuis de Peel sloegen in 2019 de handen ineen om de vrijetijdseconomie te stimuleren. Voor de uitvoering van de eerder gemaakte marketingstrategie, zijn Jolijn Brouwers en Naline Roodbeen aangenomen als Regiomarketeers. Samen gaan zij De Peel als recreatieve regio op de kaart zetten. Begin 2021 start de regiomarketing.

Jolijn Brouwer, Cultuurwetenschapper en geboren Peelbewoner: "De afgelopen negen jaar was ik actief als projectleider en marketeer binnen de cultuur- en erfgoedsector van de Peel en Noord-Limburg." Jolijn leverde een grote bijdrage aan het Peelbrede project Death Valley De Peel en de Nacht van Cultuur. Daarnaast werkte ze voor onder meer Het Speelhuis, Museum Klok & Peel, Kunstlokaal en Het Industrieel Atrium. "Ik heb een hart voor de Peel en in deze functie kan ik dat laten kloppen voor de regio."

Naline Roodbeen groeide op in de Flevopolder, woonde in alle uithoeken van Nederland maar vond uiteindelijk in Brabant haar thuis. "Als reisjournalist en contentspecialist heb ik vele bestemmingen in binnen- en buitenland mogen beleven, beschrijven en promoten. Ik kijk ernaar uit om dat nu voor de mooie Peel te gaan doen."
Trefwoorden: dmo, regio, marketing, Peel, gemeente

CELTH



||| Nieuws |||

11/07/25
Bosbranden en hitte in zuidelijk Europa
Het Rode Kruis waarschuwt vakantiegangers die dit weekend naar zuidelijk Europa trekken. De hulporganisatie roept mensen op om goed voorbereid met vakantie te gaan. Met flinke bosbranden en zeer hoge temperaturen in Frankrijk, Spanje, Griekenland en Turkije ligt een noodsituatie deze zomer op de loer.
10/07/25
TopParken opent eerste indoor Funzone op Bospark Ede
TopParken heeft afgelopen zaterdag haar eerste indoor Funzone geopend op Bospark Ede. De feestelijke opening trok veel belangstelling van vakantiegasten, woningeigenaren en medewerkers. De nieuwe speelfaciliteit is niet alleen toegankelijk voor parkbezoekers, maar ook voor mensen van buitenaf.
09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.