Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-12-2020
Auteur: Marc Gerlings

Andre Kuipers plant laatste bloembol voor Keukenhof 2021

Andre Kuipers plant laatste bloembol voor Keukenhof 2021
André Kuipers (l) en directeur Keukenhof Bart Siemerink.

Alle 7 miljoen bloembollen zijn geplant in voorjaarspark Keukenhof en het aftellen naar de opening op 20 maart 2021 is begonnen. André Kuipers hielp gister een handje mee en heeft zijn eigen ‘Andre Kuipers’ tulp geplant.

André Kuipers zag de aarde tijdens zijn ruimtereis vanuit de lucht. De Bollenstreek valt op door de prachtig gekleurde bloembollenvelden. Door het delen van een satellietfoto van de bollenvelden en Keukenhof konden de volgers van Kuipers op Instagram in het voorjaar van 2020 genieten van miljoenen bloeiende tulpen, narcissen en andere bolbloemen.

Ondanks lang lockdown toch vertrouwen in 2021

"Keukenhof kijkt vol vertrouwen vooruit naar 2021”, aldus Bart Siemerink, directeur van Keukenhof. In het voorjaar staat Keukenhof weer prachtig in bloei. Het is bijzonder om de kleurrijke Bollenstreek op satellietbeelden te zien en we kunnen niet wachten om het park weer aan bezoekers te laten zien. En die bezoekers zien een park dat net zo mooi is of zelfs nog mooier dan voorgaande jaren.”

Keukenhof is in 2021 geopend van 20 maart tot en met 9 mei.

Trefwoorden: attractie, Keukenhof, bloemen, voorjaar, lockdown, marketing, toerisme

CELTH



||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
27/06/25
DierenPark Amersfoort lanceert zomers familie-evenement
Deze zomervakantie verandert DierenPark Amersfoort in een bruisend festivalbos. Van 23 tot en met 26 juli vindt de eerste editie van het ZOOmer Festival plaats. Bezoekers kunnen genieten van livemuziek, entertainment en zomerse lekkernijen.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.