Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 11-12-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Hartverwarmende actie Droomparken

Hartverwarmende actie Droomparken

Droomparken is shirtsponsor van voetbalclub Feyenoord en heeft ook voor deze sombere kerst een bijzondere campagne ontwikkeld. Ingrediënten zijn een magisch kerstdorp op Droompark de Zanding, een hartverwarmende actie en een video met Kerst-Jan en zijn Elf-tal.

Feyenoord en Droomparken bieden supporters in dit bijzondere ‘corona-jaar’ de mogelijkheid om een dierbare op te geven voor een magische kerst in het Feyenoord-kerstdorp. De campagne wordt afgetrapt met een videocommercial met opnieuw een hoofdrol voor ‘KerstJan’ (Jan Boskamp).

Feyenoord-kerstdorp

Droomparken heeft in Otterlo op Droompark de Zanding 12 vakantiehuizen omgetoverd tot  Feyenoord-kerstdorp. Supporters kunnen een dierbare nomineren die zij een uniek Feyenoord-kerstweekend gunnen.. Uit alle aanmeldingen worden 12 gezinnen en/of stellen geselecteerd die een onbezorgde en magische kersttijd verdienen. Zij kunnen er van 18 t/m 21 december een geheel verzorgd kerstvakantieweekend tussenuit. Inzenden kan via feyenoord.nl/kerstdorp tot en met 15 december.

Jan Boskamp en zijn Elf-tal

Net als bij eerdere campagnes van Droomparken speelt Jan Boskamp de hoofdrol in de campagnevideo. Dit keer krijgt hij echter hulp uit bijzondere hoek: een ‘elf’-tal met Feyenoord iconen Regi Blinker, Ulrich van Gobbel, John Metgod en Ben Wijnstekers biedt ‘KerstJan’ een helpende hand.

Droomparkentruck

Ook rijdt de Droomparken kersttruck de komende twee weken door Rotterdam en de rest van Nederland. Wie de Droomparken kersttruck spot, heeft de mogelijkheid om ook daar zijn kerstwens achter te laten. 

Sportmarketingbureau House of Sports heeft in samenwerking met Feyenoord en Ten Content Agency de campagne gecreëerd en ontwikkeld in opdracht van Droomparken.



Trefwoorden: verblijfsrecreatie, vakantieparken, goede doelen, sport

CELTH



||| Nieuws |||

23/05/25
Wat leverde de campagne ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’ op?
Brabant Partners heeft drie jaar lang intensief campagne gevoerd in Nederland en de grensstreken van België en Duitsland, inspelend op de korte reisafstand: ‘Noord-Brabant. Dichterbij jou’. Wat heeft dat opgeleverd?
23/05/25
Wandelnet lanceert Nabijheidsanalysetool
Wandelnet heeft samen met Movares voor heel Nederland per wijk in beeld gebracht wat de looptijd (in minuten) is tot groen, blauw en wandelroutes. De zogenaamde Nabijheidsanalysetool.
23/05/25
Exclusief voor leden
Toerisme- en reissector roept Europarlementariërs op tot evenwichtige herziening van de Richtlijn Pakketreizen
Europese toerisme- en reissector verwelkomt de inspanningen van het Europees Parlement om de Richtlijn Pakketreizen (PTD) te herzien maar maakt zich wel zorgen over uitwerking daarvan.
23/05/25
Gemeenteraad Zaanstad stemt in met entree voor toeristen Zaanse Schans, toegang blijft gratis voor Zaankanters
De gemeenteraad van Zaanstad heeft ingestemd met het voorstel van het college van B&W om vanaf toeristenseizoen 2026 een verplichte entree in te voeren voor toeristen die de Zaanse Schans bezoeken. De maatregel is bedoeld om broodnodige investeringen in het erfgoed, de veiligheid en de leefbaarheid van het gebied mogelijk te maken.
23/05/25
Exclusief voor leden
Toeristische sector heeft grote impact op Nederlandse economie, werkgelegenheid en leefomgeving
De reis- en toerismesector van Nederland bevindt zich op een opmerkelijk groeipad en zal dit jaar naar verwachting volledig herstellen van de pandemie. Dat voorspelt de World Travel & Tourism Council (WTTC). Positief is dat veel inkomsten vanuit binnenlands toerisme komen en de sector veel banen creëert. Negatief is de hoge uitstoot en het gebruik van veel fossiele brandstoffen. Ook draagt de sector veel bij aan de overheidsfinanciën.
23/05/25
Brabant lanceert grootste kloosterroutenetwerk van de Benelux
Brabant heeft het grootste kloosterroutenetwerk van de Benelux gelanceerd. Tijdens een feestelijke bijeenkomst in de kloostertuin Hof van Lof in Megen werd het kloosterfietsboekje gepresenteerd, met 25 nieuwe fietsroutes langs vijftig kloosters. De routes beslaan ruim 700 kilometer en vormen een uitbreiding op het bestaande Brabants Kloosterpad voor wandelaars.
22/05/25
easyJet blikt terug en gaat positief de zomer in
Luchtvaartmaatschappij easyJet verwacht een winstgroei voor het volledige boekjaar 2025. Dit is mede te danken aan een lichte verbetering van de resultaten in de winter en een toenemende vraag naar vluchten en vakanties in de komende zomer. easyJet Holidays gaat naar verwachting sterk groeien.
22/05/25
Geerte Udo nieuwe voorzitter Landelijke Raad voor Recreatie en Toerisme
Geerte Udo is per 1 augustus benoemd tot onafhankelijk voorzitter van de Landelijke Raad voor Recreatie en Toerisme (LRRT). Udo brengt ruime ervaring mee uit het publiek-private domein, onder meer als voormalig directeur-bestuurder van amsterdam&partners.

||| Agenda |||

26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
27/05/25
27/05/25 t/m 27-05-25: HZ Changemaker Event
Op dinsdag 27 mei vindt het HZ Changemaker Event plaats. Dan wordt voor de tweede keer de HZ Changem...
05/06/25
05/06/25 t/m 05-06-25: Nationaal Congres Citymarketing
Hoe draagt city- en regiomarketing bij aan brede welvaart, leefbaarheid en de binding met inwoners? ...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...