Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 16-10-2020
Auteur: Marc Gerlings

#Safe bij EuroParcs

#Safe bij EuroParcs
De natuur is open.
Keten van vakantiehuizen EuroParcs grijpt de aangescherpte coronamaatregelen die sinds afgelopen donderdagavond gelden om in de marketing een boodschap over veiligheid te koppelen aan een kortingspercentage, #SAFEhouse.

In emailmarketing gebruikt de keten de belofte om op vier punten veiligheid te bieden. 'Op onze resorts zorgen wij in deze vreemde tijd voor een veilig verblijf voor jou en je gezin met onze 4xSAFE belofte: #SAFEincheck #SAFEhouse #SAFEfood #SAFEnature. Zo kun jij onbezorgd genieten van een heerlijke vakantie!' Daarbij loopt een kortingsactie die tot eind november duurt. De korting is 35%.

#SAFEfood wordt bereikt via bezorging en afhalen van de bestelling uit de horeca van het park.
#SAFEnature, wordt onderbouwd met tips om routes en mooie locaties in de nabije natuur van de parken op te zoeken.

De actie heeft als doel om de boekingen voor de herfstvakantie te stimuleren. EuroCamps heeft 18 parken in Nederland.
Trefwoorden: accommodatie, last minute, marketing, corona, bungalow

CELTH



||| Nieuws |||

10/07/25
TopParken opent eerste indoor Funzone op Bospark Ede
TopParken heeft afgelopen zaterdag haar eerste indoor Funzone geopend op Bospark Ede. De feestelijke opening trok veel belangstelling van vakantiegasten, woningeigenaren en medewerkers. De nieuwe speelfaciliteit is niet alleen toegankelijk voor parkbezoekers, maar ook voor mensen van buitenaf.
09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.