Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 21-08-2020
Auteur: Marc Gerlings

Limburg Leads toch verplaatst naar mei 2021

Limburg Leads toch verplaatst naar mei 2021
Limburg Leads, het Euregionale B2B evenement dat gepland stond op 16 en 17 september in MECC Maastricht, wordt verplaatst naar 19 en 20 mei 2021. Dit besluit is genomen in nauw overleg met de belangrijkste partners van Limburg Leads: LIOF, LRM, NRW, LWV, VKW, MKB Limburg, ESZL en de Eventtent. De reden voor het verplaatsen heeft alles te maken met het sentiment rondom Covid-19 op dit moment.

Hoewel beurzen en evenementen weer mogelijk zijn, heeft de organisatie toch, samen met de stakeholders, besloten Limburg Leads te verplaatsen naar mei 2021. Beursmanager Jop Thissen: "Het programma was zo goed als rond en stond als een huis, maar wij willen als organisatie geen enkel risico nemen en hebben daarom gezamenlijk met onze partners dit moeilijke besluit genomen.”

De komende maanden zal het team zich, samen met de betrokken partijen, weer vol enthousiasme voorbereiden op een voorjaarseditie van Limburg Leads op woensdag 19 en donderdag 20 mei. Jop Thissen: "Wij hebben de afgelopen dagen veelvuldig contact gehad met onze partners en deelnemers en wij hebben ongelooflijk veel begrip, flexibiliteit en steun van iedereen ervaren. Het gevoel van solidariteit is opvallend en dat geeft ons als team enorm veel energie om vanaf hier door te pakken en Limburg Leads 2021 tot een groot succes te maken.”
 
Ook de Euregionale Jobfair, georganiseerd door de Servicepunten Grensoverschrijdende Arbeidsbemiddeling en haar Euregionale partners, die gelijktijdig aan Limburg Leads plaatsvindt in MECC Maastricht, verhuist mee naar donderdag 20 mei 2021.
Trefwoorden: vakbeurs, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
27/06/25
DierenPark Amersfoort lanceert zomers familie-evenement
Deze zomervakantie verandert DierenPark Amersfoort in een bruisend festivalbos. Van 23 tot en met 26 juli vindt de eerste editie van het ZOOmer Festival plaats. Bezoekers kunnen genieten van livemuziek, entertainment en zomerse lekkernijen.
25/06/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs geeft opdracht branding en campagnes aan Van Straaten
Koninklijke Jaarbeurs heeft Van Straaten per 1 juli 2025 benoemd tot preferred supplier voor alle eventbranding en media-exposure op en rondom het Jaarbeursterrein.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.